فروش گلکسی نکسوس دوباره آزاد شد

 روز ۲۹ ژوئن، قاضی دادگاه اپل و سامسونگ، درخواست اپل را مبنی بر ممنوعیت فروش گلکسی نکسوس سامسونگ در ایالات متحده به دلیل نقض حق ثبت اختراع، پذیرفت. اما سامسونگ تقاضای تجدید نظر کرد و دادگاه تجدید نظر هم دیروز به طور موقت ممنوعیت فروش را برداشت، اما اگر ثابت شود که کپی برداری سامسونگ عمدی بوده این ممنوعیت دوباره برقرار می شود. البته شاید اپل بتواند تا طی شدن مراحل قانونی باز هم دادگاه را برای اعمال مجدد این ممنوعیت متقاعد کند؛ در واقع اپل برای ارائه استدلالات خود تنها تا روز پنجشنبه فرصت دارد. اما اینکه چقدر طول می کشد تا دادگاه بخواهد روی استدلالات ارائه شده توسط اپل فکر کرده و جواب قطعی را اعلام کند، هنوز مشخص نیست.

در این بین گوگل سریعا این گوشی را از فروشگاه Play Google برداشت و اعلام کرد که این گوشی پس از گذشت مدت کوتاهی و این بار با اندرویید ۴٫۱ یا همانJelly Bean“- که گوگل معتقد است که این سیستم عامل به هیچ عنوان از حق مالکیت معنوی اپل تجاوز نکرده است-  برای فروش در سایت قرار خواهد گرفت.

در لیست فروش Play Google هم نوشته شده بود که به زودی گلکسی نکسوس با اندویید ۴٫۱ عرضه خواهد شد. بنابراین شاید این رفع ممنوعیت موقت سبب شده باشد که این اسمارت فون دوباره در Play Google ظاهر شود. در هر صورت در لیست Play Google نوشته شده که سفارش ها تا دو یا سه هفته دیگر تحویل داده می شود و در آن زمان احتمال اینکه “Jelly Bean” رویشان نصب شده باشد بسیار زیاد است.

Cnet/ماندانا سجادی

۴۰۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.