فروش ۳۵۰ فیلم « هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند » در تهران / « جابجا » پدیده فروش سینمای ایران شد

ممتازنیوز:

13920410000546 PhotoA

در حالی ۱۰ روز از اکران فیلم‌های اول عید فطر می‌گذرد که فیلم سینمایی «هیس»،‌«دخترها فریاد نمی‌زنند» فروشی ۳۵۰ میلیونی در تهران تجربه کرد و «جابجا» نیز با فروش ۴۸۰ میلیونی در تهران و شهرستان پدیده این اکران شده است.

از روز چهارشنبه هفته گذشته اکران عمومی ۴ فیلم «فرزند چهارم»، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند»، «جابجا» و «دهلیز» شروع شده است و از چهارشنبه هفته جاری نیز با پایان اکران «گهواره‌ای برای مادر» فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچ کس» به جمع فیلم‌های اکران عید فطر پیوست که می‌توان «جابجا» را پدیده اکران عید فطر نامید.

بر اساس این گزارش، میثم مزلقانی مدیر پخش فیلم سینمایی «فرزند چهارم» در خصوص آخرین رقم فروش این فیلم گفت: این فیلم پس از ۱۰ روز در تهران بیش از ۴۰ میلیون تومان فروش کرده است البته فروش فیلم در شهرستان آنچنان چشمگیر نیست اما به مرور در حال افزایش مخاطب خود است.

حسن توکل‌نیا تهیه‌کننده و مدیر شرکت یکتافیلم پخش کننده فیلم سینمایی «جابجا» نیز در خصوص آخرین رقم فروش این فیلم گفت: تا پایان روز جمعه در تهران ۲۷۰ میلیون و در شهرستان ۲۱۰ میلیون و در مجموع ۴۸۰ میلیون تومان فروش داشته‌ایم که رقم بسیار امیدوارکننده‌ای بوده است.

وی افزود: «جابجا» روز پنج‌شنبه در تهران که عملا می‌توانیم بگوییم با پایان ماه مبارک رمضان اولین روز اکران عمومی ما بوده است ۲۶ میلیون و روز جمعه ۴۵ میلیون تومان فروش داشته‌ایم و حتی در شهر مذهبی قم با وجود آنکه روز گذشته عید فطر بود ۲ میلیون تومان و در مشهد ۳ میلیون تومان فروش داشته‌ایم که با روند فعلی بسیار امیدواریم «جابجا» بتواند به باشگاه میلیاردی‌ها وارد شود.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری و پخش‌کننده فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچ کس» که از روز چهارشنبه با یک هفته تأخیر اکران عمومی خود را آغاز کرده است، گفت: «هیچ کجا، هیچ کس» روز چهارشنبه افتتاحیه ۹٫۵ میلیون تومانی را در تهران تجربه کرد و روز پنج‌شنبه ۱۲٫۵ میلیون تومان و روز جمعه نیز ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروش داشته است که در مجموع … فروش داشته که رقم بسیار خوبی بوده است.

وی همچنین اظهار داشت: بیشترین فروش فیلم روز گذشته در سینما آزادی بوده است به طوری که روز جمعه «هیچ کجا، هیچ کس» در سینما آزادی ۵ میلیون تومان فروش داشته است.

بر اساس این گزارش، امیر قطبی یکی از مسئولان پخش شرکت فیلم‌ایران که مسئولیت پخش دو فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» و «دهلیز» را به عهده دارد در خصوص آخرین رقم فروش این دو فیلم گفت: فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» پس از ۱۰روز اکران با ۲۵ سالن فروشی معادل ۳۵۰ میلیون تومان و «دهلیز» با ۲۰ سالن صد میلیون تومان در تهران فروش داشته‌اند اما با توجه به اینکه اکران فیلم‌ها در شهرستان‌ها مانند تهران منظم نیست برای دریافت رقم اولیه فروش این دو فیلم در شهرستان‌ها باید تا اواسط هفته منتظر ماند.

فارس


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.