فریاد و ناله‌های رژیم صهیوینستی نشان از استیصال و درماندگی آن دارد

بخشایش اردستانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: روزی فرا خواهد رسید که ایران و مصر در یک مسیر حرکت خواهند کرد و هیاهوهای رژیم غاصب صهیونیستی حکایت از استیصال و درماندگی آن در برابر ائتلاف ایران و مصر دارد.

احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به حضور مرسی در ایران گفت: در خاورمیانه دو جبهه مقاومت و سازش در مقابل یکدیگر قرار دارند که جبهه مقاومت و پایداری به دنبال حمایت از ارزش‌ها و تمدن اسلامی بوده و از استعمار و بیگانه نفرت داشته و جبهه سازش در سیاست‌های خود بر حمایت از آمریکا و رژیم صهیونیستی تأکید دارد.
 
وی در ادامه افزود: ملت مصر طی پروسه‌ای طولانی این کشور را از جبهه سازش که متشکل از کشورهای مرتجع عرب است، جدا و وارد فضای مقاوم کرده‌، لذا حضور مرسی در اجلاس غیر متعهدها در تهران نشانگر تغییر رویکرد این کشور از سازش با غرب و آمریکا به سمت جبهه مقاومت بوده، و این سفر باعث بهبود روابط دو کشور شده و موقعیت رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل خواهد کرد.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک ایران و مصر کشورهایی خواهند بود که در یک مسیر حرکت کرده و  این امر موجب قدرت گرفتن جبهه مقاومت در منطقه و ترس و وحشت رژیم جعلی صهیونیستی و انزوای هرچه بیشتر این رژیم در خاورمیانه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.