فرکی: بازی آسانی با گهر نداریم

حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار برابر گهردورود، ضمن تبریک پیروزی تیم ملی برابر کره‌جنوبی در مورد مسابقه تیمش گفت: بازی ساده‌ای در پیش نداریم. گهر در انتهای جدول حضور دارد و بازی کردن با این تیم‌ها دشوار است. سال گذشته اغلب با رقیبانی بازی کردیم که دچار بحران بودند و در انتهای جدول قرار داشتند. این بازی‌ها همیشه سخت است و نمی‌توان آن را ساده گرفت.

وی افزود: تعطیلی که در لیگ به وجود آمد برخلاف تعطیلی دفعه قبل به صلاح ما نبود. در شرایط خوبی قرار داشتیم اما به این شرایط عادت کردیم و خودمان را برای هرگونه برنامه‌ای آماده می‌کنیم. به همین خاطر اردویی در کرج برگزار کردیم. دو دیدار تدارکاتی انجام دادیم تا از شرایط مسابقه دور نشویم. سپس به اهواز بازگشتیم و در حال حاضر آماده بازی برابر گهر هستیم.

فرکی خاطرنشان کرد: اسماعیل شریفات را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم. یک مصدوم هم داریم که اگر اجازه دهید از او نامی نمی‌برم؛ اما سایر بازیکنان ما مشکلی ندارند و می‌توانند در بازی فردا ما را کمک کنند.

سرمربی تیم فولاد در پاسخ به سؤالی در مورد پیروزی ایران برابر کره و اینکه چطور باید عمل کرد تا این شرایط خوب را ادامه داشته باشد، اظهار داشت: شکست بازی قبل برابر لبنان خطری بود که با پیروزی برابر کره از سر ما گذشت. مطمئناً شرایط ملی‌پوشان با این برد از لحاظ روحی و اعتماد به نفسی که به وجود آمده است، خوب است. در این دیدار وحدتی در تیم ملی ایجاد شد که بی‌نظیر بود. برای پیروزی تیم ملی باید فضا را در مجموعه بازیکنان و تیم ملی به شکلی مناسب حاکم کنیم و این حرکت را ادامه دهیم.

وی افزود: با این برد امیدوار شدیم، البته نمی‌خواهم قسمت منفی قضیه را در نظر بگیرم اما طبیعی بود کره با بازی که انجام داد از لحاظ فوتبالی جلوتر از ما قرار دارد. نباید با این پیروزی سرمست و غافل شویم. کار ما با توجه به اینکه ۱۰نفره بودیم و توانستیم کره را شکست دهیم قابل تحسین است. اتفاقاتی که در این بازی افتاد نتیجه‌اش برای ما خوب بود و به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم. روحیه‌ای که ایجاد شده نباید از دست برود. این فضا را باید حفظ کنیم تا بازی با ازبکستان را هم ببریم که اگر این اتفاق بیافتد کار ما برای صعود به جام جهانی خیلی آسان‌تر می‌شود.

فرکی در مورد دیدار آینده تیم ملی فوتبال برابر ازبکستان تصریح کرد: حمایت رسانه‌ای و ملی‌ای که از تیم ملی انجام شد باید ادامه پیدا کند. وقتی توانستیم کره را ببریم مطمئناً ازبکستانی که از لحاظ فوتبالی پایین‌تر از ما قرار دارد را هم می‌توانیم ببریم. هر چند فاصله زیادی تا این بازی باقی نمانده است اما فدراسیون باید نیاز تیم ملی را برطرف کند تا بازیکنان و کادر فنی در کمال آسایش و آرامش بتواند کار خود را انجام دهد.

فرکی تأکید کرد: ازبکستان بعد از پیروزی برابر قطر امیدوارتر شده است. آن‌ها تیم خطرناکی هستند و نباید ساده بگیریم، باید همه شرایط را فراهم کنیم تا بازیکنان بدون دغدغه کار خود را انجام دهند چرا که اهمیت این دیدار از بازی برابر کره کمتر نیست و این مسابقه هم سه امتیاز دارد.

سرمربی فولاد به دلیل ترافیک ۵ دقیقه با تأخیر در محل کنفرانس حاضر شد که در ابتدا به دلیل این اتفاق از تمامی خبرنگاران عذرخواهی کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.