فرکی: تیمی قهرمان می گردد که طرفدارانش بیشتر تشویقش کنند/ از بازی در تبریز نمی ترسیم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – حسین فرکی می گوید همه باید دست به دست هم بدهند تا این اتهام به داوری کاملا مشخص شود و فوتبالی پاک داشته باشیم. او می گوید از اینکه در تبریز ببازد نمی ترسد و دنبال فوتبال پاک می رود.

رضا دلجوان : حسین فرکی در کنفرانس قبل از بازی با تراکتورسازی در  جمع خبرنگاران تبریزی گفت :« من به حساسیت بازی ها بسیار توجه ندارم و دوست دارم بازی زیبا و تماشاگر پسندانه ای را به نمایش بگذارم. ما میهمان تبریز هستیم و دوست داریم تبریز را با دست پر ترک کنیم و در مقابل تیم خوب تراکتو سازی که با اختلاف یک گل زده در رده سوم جدول است بازی خوبی انجام بدهیم و بازیکن محروم و مصدوم نداریم.»

به گزارش ممتاز ؛سرمربی محبوب اهوازی ها در ادامه گفت:« قشنگی فوتبال به حضور تماشاگر است و ما هم می دانیم که در تبریز بازی کردن برای هر تیمی سخت است ولی ما هم بازیکنانی داریم که سابقه بازی در مقابل تماشاگران بسیار را دارند و با بچه ها در این مورد هماهنگ شده ایم. ما صدر نشین جدول هستیم ولی این شرایط قابل تغییر است. من مطمئن هستم هر تیمی بدون حاشیه باشد و از حمایت هوادارانش برخوردار باشد می تواند قهرمان لیگ باشد. پنج تیمی که در صدر جدول می باشند شانس قهرمانی دارند.»

 فرکی در مورد چند مصاحبه از طرف فولادی ها بر علیه جلالی گفت :« باشگاه فولاد تا الان نشده که برای گرفتن سه امتیاز بخواهد حاشیه سازی کند. این در دستور کار فولاد نبوده و نیست. ما رفاقت را ترجیح م یدهیم. شاید در ادامه لیگ این سه امتیاز اصلا ارزش نداشته باشد. من بعد از بازی نفت تا به حال هیچ مصاحبه ای انجام ندادم و ثابت کردم دنبال هیچ حاشیه نبودم و نیستم. شما می توانید با نگاهی به آرشیو خبری رسانه ها بدانید که این حاشیه ها از کجا آغاز شده است. شاید چرای این حواشی را بعدا به مسئولان تراکتور خصوصی بگویم. ما باید به خودمان اعتماد داشته باشیم و به کارمان. ولی این را به شما اطمینان می دهم که قصد ما برای این بازی ساختن حاشیه نبود و نیست. ما یا می بریم یا می بازیم و این جزی از فوتبال است. من فقط یک بار از تبریز ناراضی رفتم و اون هم بازی نفت و تراکتور بود. ولی همیشه با رضایت از تبریز رفتم. یک جمله در مورد داوری می گویم. که همه ما از این شرایط پیش آمده ضرر خواهیم کرد. امیدوارم یک بار برای همیشه جلوی این قضایا بایستیم. ما و شما همه می خواهیم فرزندانمان در محیط پاک و سالم وارد فوتبال بشوند. و امیدوارم با کمک هم به این مهم دست پیدا کنیم.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.