فریبا: استقلالیم، وارد این قضایا نمی‌شوم!

۰۸ام بهمن ،

مربی سابق تیم استقلال اعتقاد دارد انتقاداتش از دوست داشتن استقلال است.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این سوال که وضعیت استقلال در طول فصل را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: استقلال تیم خوبی بوده و به هر حال حضور در صدر جدول این مساله را تایید می‌کند و از سویی دیگر در نیم فصل دوم امتیازگیری سخت‌تر می‌شود چرا که تیم‌ها نقاط ضعف‌شان را پوشش می‌دهند و تبدیل به تیم‌های بهتری می‌شوند. استقلال هم با خرید چند بازیکن به خوبی ضعف‌هایش را پوشش داد و مشکلاتش را حل کرد.

پیشکسوت استقلال در ادامه دربارهٔ این که آیا دست به مقایسه داربی‌ها زده است؟ گفت: من داربی‌ها را مقایسه نمی‌کنم، شاید سبب بازی نچندان دلچسب دو تیم اطلاع استقلال از نتیجه‌ بازی تراکتورسازی بود و شاید این دیدارها اگر همزمان بود داربی بهتری را می‌دیدیم.

او در ادامه افزود: ما در داربی‌های زمان پرویز مظلومی بهتر بودیم و هنوز هم اعتقاد دارم داربی‌های فنی‌ای را به نمایش می‌گذاشتیم و از جمله به بازی دو بر صفرمان می‌توان در این رابطه اشاره کنم. از طرفی اگر این بازی با تساوی دو بر دو به پایان می‌رسید شاید من و مردم هم الان از بازی زیبایی که اتفاق افتاده صحبت می‌کردیم.

این عضو سابق کادر فنی استقلال در پایان دربارهٔ صحبت‌های اخیر قلعه‌نویی گفت: من همواره از سرمربی‌های استقلال دفاع کرده‌ام و ترجیح می‌دهم با توجه به شرایط خاص استقلال به این مسایل ورود نکنم، چرا که یک استقلالی هستم و از طرفی مطمئنم اعضای فعلی کادر فنی استقلال می‌دانند انتقادات من دلسوزانه است و به هیچ وجه به دنبال تخریب نیستیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.