فریبرز رستمی دو نمایش کودک را آهنگسازی کرد

سینما پرس- گروه هفت هنر/ فریبرز رستمی از ساخت موسیقی برای دو نمایش «کک و مورچه» و «حیوان عجیب» به کارگردانی نغمه محمدی خبر داد.

فریبرز رستمی موسیقیدان و آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: در حال حاضر مشغول نوشتن دو موسیقی برای دو اثر نمایشی به نام های «کک و مورچه» و «حیوان عجیب» به کارگردانی و بازنویسی نغمه محمدی هستم. هر دو اثر برای کودکان در نظر گرفته شده است و در قالب دی وی دی بیرون می آید.

این آهنگساز تصریح کرد: ساخت موسیقی «کک و مورچه» تمام شده است. موسیقی «حیوان عجیب» نوشته شده است و تا ۲۰ روز آینده به نتیجه می رسد. هر دو کارهای جذابی است که فیلمبرداری و کارگردانی خوبی دارد و سعی کردم برای هردو کار همچون کارهای گذشته ام از رپرتوار موسیقی ایران استفاده کنم ولی در انتخاب سازها آزادانه عمل کردم.

وی ادامه داد: سازبندی «کک و مورچه» سازدهنی، سه تار و دو ساز کوبه ای بوده است و در «حیوان عجیب» هنوز به سازبندی کاملی نرسیده ام ممکن است یکی دو ساز برای آن بسازم چون این نمایش نیاز به افکت های تازه ای دارد.

رستمی در پایان خاطر نشان کرد: من در انتخاب فیلم هایی که بخواهم موسیقی آن ها را کار کنم، معمولا دنبال موسیقی فیلم هایی هستم که در آن ها صداهای جدیدی داشته باشیم و بخواهم با نوآوری سازها و صداهای جدیدی را کشف کنم.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۰۸۶


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.