فشار به عارف برای انصراف یا انتحار سیاسی

سایت کلمه در نوشته‌ای به قلم یکی از اعضای فراکسیون مشارکت در مجلس ششم با اشاره به نیامدن خاتمی و رد صلاحیت هاشمی، نوشت: کنش اصلاح‌طلبان روشن است اما دکتر عارف چه موضعی خواهد داشت؟ و اگر با ادامه حضور در انتخابات و به فرض محال، اگر رای بیاورد- که نه می‌آورد و نه می‌گذارند- می‌خواهد چه کند؟

در شرایطی که امروز عارف را از ارتباط با اصلاح‌طلبان منع می‌کنند، آیا فردا اجازه استفاده از برنامه‌ها و نیروهای اصلاح‌طلب را به او خواهند داد؟ آیا او می‌تواند در سیاست خارجی کشور تعدیلی ایجاد کند؟ البته که نه. عارف ایزوله شده بعدی- به فرض رای‌آوری او- چه کاری می‌تواند بکند؟ و چه کاری را می‌گذارند انجام دهد؟ عارف کاری نمی‌تواند بکند، هیچ رویه و رویکردی تغییر ننموده است؛ اما با کناره‌گیری از انتخابات می‌تواند کاری کند.

به نوشته کیهان، کلمه پیش از این هم عارف را تحریک شده نهادهای امنیتی و اصلاح‌طلب بدلی و قلابی معرفی کرده بود. احتمالا به اعتبار همین فشارهای فزاینده است که عارف مجبور شده در برنامه مصاحبه با شبکه جام‌جام بگوید از ظرفیت‌های خاتمی و هاشمی در صورت انتخاب شدن استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد فشارها روی عارف و روحانی برای انصراف از نامزدی یا اتخاذ مواضع رادیکال انتحاری تشدید شود.

نوشته فشار به عارف برای انصراف یا انتحار سیاسی اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.