فضاسازی علیه حضور احمدی‌نژاد در سازمان‌ملل سناریوی‌ تکراری صهیونیست‌ها

محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

مدیر کل امور بین‌الملل شورای‌عالی‌ انقلاب فرهنگی با اشاره به فضاسازی‌های صورت گرفته علیه حضور احمدی‌نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: شانتاژهای رسانه‌ای صورت گرفته علیه ایران به دلیل ترس رژیم صهیونیستی از پیروزی ایران در بیداری اسلامی است.

جواد محمدی مدیرکل امور بین‌الملل شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: تهدیدهای صهیونیست‌ها سناریوی تکراری است که هر از گاهی توسط برخی مقامات صهیونیستی مطرح و به سرعت نیز فروکش می‌کند.
 
وی ادامه داد: تهدیدهایی که از سوی صهیونیست‌ها و یا منتسبین به آنان عنوان می‌شود ادعای واهی است. چرا که صهیونیست‌ها توان حمله به ایران را نداشته و آمریکا نیز نفوذ خود را برای حمایت از این کار از دست داده است.
 
محمدی با اشاره به فضاسازی‌های صورت گرفته علیه حضور احمدی‌نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: شانتاژهای رسانه‌ای صورت گرفته علیه ایران به دلیل ترس رژیم صهیونیستی از پیروزی ایران در بیداری اسلامی است.
 
وی اظهار داشت: هم‌اکنون بحران صهیونیست‌ها و آمریکا تیتر روزنامه‌ها شده و آمریکایی‌ها متوجه شده‌اند که نباید منافع ملی خود را به سلطه‌طلبی این رژیم اشغالگر گره بزنند.  

مدیر کل امور بین‌الملل شورای‌عالی‌انقلاب فرهنگی با اشاره به برگزاری موفق اجلاس نم تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن دستاوردهای اجلاس نم همچنان بر تخریب تاسیسات هسته‌ای ایران اصرار می‌ورزد، اما آمریکا نیازمند فضای آرام در انتخابات ریاست جمهوری بوده و به اسرائیل اجازه چنین اقدامی را نمی‌دهد، هرچند هر دوی آنها به‌ دنبال ممانعت از پیشرفت ایران هستند.  
 
وی با اشاره به سفر احمدی‌نژاد به سازمان ملل گفت: سازمان ملل متحد ساز و کار خود را در دنیا از دست داده و توان بالای ایران به عنوان رئیس دومین سازمان بزرگ جهانی می‌تواند بر سیاست‌های سازمان‌های ملل تاثیر گذاشته و جنبش عدم تعهد را در رسیدن به  اهدافش یاری کند.
 
محمدی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس نم و تاثیر آن بر رهبران جهان افزود: جنبش عدم تعهد می‌تواند با استفاده از ظرفیت کامل این جنبش، گفتمان جدیدی از صلح عادلانه و معنویت در دنیا مطرح کند.
 
مدیر کل امور بین‌الملل شورای عالی‌انقلاب فرهنگی در پایان با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی برای جنبش عدم تعهد خاطر نشان کرد: جنبش عدم تعهد با دبیرخانه‌ای به ریاست ایران می‌تواند پیگیری مطالبات این جنبش را به طور صحیح و بر مبنای اهداف این جنبش انجام داده و گفتمان جدیدی از جمهوری اسلامی در دنیا به نفع تمامی کشورهای عضو ارائه دهد.  
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.