فضای سبز محله خاک سفید منطقه ۴ توسعه یافت

۲۷خردادماه،

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ گفت: دویست و دوازدهمین بوستان منطقه ۴ در محله خاک سفید در فضایی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع احداث شد.

“بهمن محبوبی‌” در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای توسعه سرانه فضای سبز و کاهش میزان آلودگی‌های زیست‌محیطی طرح توسعه و احداث بوستان‌ها و همچنین محوطه‌سازی مکان‌های تفریحی و تفرجگاهی‌ در سطح محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ در دستور کار قرار دارد.
معاون فنی و عمرانی منطقه ۴ ادامه داد: در این بوستان ۶۰۰ متر طول جدول کشی و ۹۰۰ متر کفپوش تحت عنوان شهید حسن‌زاده در محدوده ناحیه ۶ اجرا شده است.
“محبوبی‌” تصریح کرد: در ادامه بهسازی و مناسب‌سازی فضای بوستان‌ها ترمیم و اصلاح فضای ورزشی بوستان شب‌بو در محله لویزان انجام شد.
وی اظهار داشت: متراژ این بوستان ۵۵۰۰ متر‌مربع است و ۴۵۰ متر مربع کفپوش در این بوستان اجرا شد.
“بهمن محبوبی‌” با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته در بوستان‌ها تاکید کرد: محوطه‌سازی و کفپوش زمین‌بازی خیابان لاله به مساحت ۷۱۵۰ متر مربع در تکاوران‌ به پایان رسیده است.
وی اضافه کرد: این زمین یکی از بزرگترین زمین‌های چمن منطقه است و محوطه‌سازی و کفپوش دور زمین و نصب فنس‌ها و امکانات رفاهی در دست اجرا است و نا اواخر خرداد ماه جاری به پایان می‌رسد. /ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. azam:

    وقنی بوجه نیومده تموم میشه وقتی هنوز خیابونای محله خاکسفید با این جمعیت بالا و تردد بالا یک پلیس نداره قربون کلانتریشم بریم که همیشه ۱ ساعت بعد از ماجرا سر مشکل ایجاد شده حضور پیدا میکنه وقنی میدان رهبرش که اسم رهبر عزیز روشه ولی فاقد نظم و نظارت، حتی یک پلیسم برای تردد ماشینا نیست خدایش باید به این مملکت چی گفت؟ وقتی مقامای مسئولش قادر به نظم و فرهنگ ساختن توی یک محله نیستن چطور می خواند از پس مملکت به این بزرگی بر بیان . برای شهرداری محله خاک سفیدم متاسفم که تمام ماموراش به جای نظارت به ساخت با گرفتن رشوه راضی به ساخت های غیر قانونی توی این محله میشن و این محله روز به روز به جای زیبا شدن نازیبا میشه. ما هم انسانیم نیاز به یه محله خوب و شرایط زندگی خوب داریم نه که هر روز شاهد قانون شکنی مقام های مسئول باشیم که چند صباحی میان و یه طرحی میدن و میرن پشت سرشونم تا چند صباح بعد نگاه نمیکنن. پلیس داشتن خیابانا فکر نکنم انقدرها هم سخته باشه مگه این محله چه چیزش از محله نظام اباد یا شمیرانو کمتر؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.