فعالیت‌ بانک گردشگری در چارچوب یک رابطه برد- برد تعریف می گردد

۱۷م دیماه ،

فعالیت‌ بانک گردشگری در چارچوب یک رابطه برد- برد تعریف می گردد | چاپ |
یکشنبه ۱۷ دی ساعت ۱۳:۳۵

بینا- شعبه جدید بانک گردشگری واقع در خیابان شریعتی پائین‌تر از میدان قدس آغاز به کار کرد.
به گزارش بینا، «ناصر سالار» مدیرعامل این بانک در مراسم افتتاح رسمی شعبه قدس که با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد اظهار داشت: افتتاح هر شعبه جدید، به مثابه ایجاد فضایی تازه جهت خدمت‌رسانی به مردم است و این برای بانکی که هدفش را ارائه خدمات بانکی به همه مردم قرار داده، بسیار مهم است.

وی افزود: هدف ما این است که خدمت رسانی به مردم و مشتریان، اولویت اول ما باشد و برای این مهم نیز از تمام ظرفیت‌ها اعم از شعب، خودپردازها، بانکداری اینترنتی، بانکداری اختصاصی و سایر قابلیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل بانک گردشگری اظهار داشت: سال مالی منتهی به آذر ۹۰ نیز چند روزی است که به پایان رسیده و به فضل خدا پیش بینی سود هرسهم برای سال مالی منتهی به آذر ۹۲ هم تحویل شده و هم‌اکنون تمام تلاش و توان همکاران در بانک، معطوف به تحقق اهداف پیش رو است.

وی تاکید کرد: در سال مالی جدید هم به مانند سال قبل، حمایت از تولید ملی و تولیدات صادرات محور که مورد تاکید جدی برنامه‌ریزان کلان کشور است را کماکان در دستور کار قرار خواهیم داد.

سالار اضافه کرد: در سال پیش رو، فعالیت‌های بانک گردشگری را در چارچوب یک رابطه برد – برد تعریف خواهیم کرد تا در نتیجه آن، سهامداران و مشتریان سود مناسبی از فعالیت‌های سرمایه‌گذاری بانک ببرند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.