فعالیت واحدهای کشیک بانک ملت در تهران در زمان اجلاس جنبش عدم تعهد

روابط عمومی بانک ملت اعلام کرد با هدف ارائه خدمات بانکی به مشتریان در روزهای تعطیل شهر تهران برای برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، شماری از شعب این بانک در استان تهران در روزهای یادشده باز و آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان خواهد بود.

به گزارش سرویس اقتصادیممتازنیوز، روابط عمومی بانک ملت اعلام کرد با هدف ارائه خدمات بانکی به مشتریان در روزهای تعطیل شهر تهران برای برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، شماری از شعب این بانک در استان تهران در روزهای یادشده باز و آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان خواهد بود.

تعدادی از شعب بانک ملت در استان تهران در روزهای سه شنبه هفتم، چهارشنبه هشتم، پنجشنبه نهم و شنبه یازدهم شهریور، فعالیت خواهد کرد که شامل ۲۰ درصد شعب هر یک از مدیریت های شعب مناطق ششگانه تهران، شعبه مستقل مرکزی و همه شعب تحت نظارت مدیریت شعب مستقل این بانک خواهد بود.

 آن دسته از شعب استان تهران که خارج از مناطق ۲۲ گانه شهرداری شهر تهران هستند ، طبق روال معمول فعال خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه بانک ملت، شعبه کشیک بانک ملت در روزهای یادشده از ساعت ۹ تا ۱۳ عصر آماده خدمات دهی به مشتریان خواهد بود.

ساعت آغاز به کار کارکنان شعب ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه و ساعت پایان کار آنها ۱۳ و ۳۰ دقیقه تعیین شده است.

همچنین با توجه به فعالیت شعب بانک ملت به غیر از شهر تهران، ساعت کار ادارات کل بانک در روزهای هفتم، هشتم و یازدهم شهریورماه ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۵ عصر و در روز نهم شهریورماه ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ عصر خواهد بود./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.