فعالیت بعضی ازموسسات مالی با نام ائمه

۲۵م آذر ،

بینا- با وجود اتمام حجت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موسسات مالی و اعتباری کشور هنوز با نام ائمه اطهار (ع) مشغول به فعالیت می باشند.
بانک مرکزی در چند نوبت در بخشنامه‌هایی تاکید کرده است که فعالیت موسسات مالی و اعتباری با نام ائمه اطهار غیرقانونی است و این‌گونه موسسات موظف به تغییر نام می باشند.
براساس گزارش فارس، با این وجود هنوز در شهر شیراز موسسات مالی و اعتباری خصوصی بسیاری با نام ائمه مشغول انجام فعالیت‌های بانکی می باشند.
بانک مرکزی در آخرین بخشنامه در اوایل آذرماه امسال دستور داد موسسات مالی تغییر نام دهند که هنوز اجرایی نشده است.
رئیس کل بانک مرکزی دربارهٔ سرنوشت موسسات مالی و اعتباری که با نام ائمه اطهار فعالیت می‌کنند، گفت: به معاونت نظارت بانک مرکزی اعلام کرده‌ام که در نامه‌ای به این موسسات مالی و اعتباری، با تعیین زمان مشخص، به فوریت نسبت به تغییر نام موسسه خود اقدام کنند.
محمود بهمنی به این موسسات مالی و اعتباری اخطار داد در صورتی که نام موسسه خود را تغییر ندهند، بانک مرکزی با همکاری نیروهای انتظامی و قضایی، تابلوهای آنها را جمع‌آوری می‌کند.
وی تصریح کرد: کارهای اداری موسساتی مالی و اعتباری که با نام ائمه اطهار فعالیت می‌کنند اما اقدامی در تغییر نام موسسه خود انجام نمی‌دهند را در بانک مرکزی مانند تغییر وضعیت از موسسه به بانک انجام نمی‌دهیم.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.