فعالیت ستاد تملک املاک معارض طرح امام علی (ع) با حضور شهردار منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت : ستاد تملک با هدف تسریع در تملک املاک معارض با طرح بزرگ امام علی (ع) از هشت ماه پیش فعال شده است.

سید  احمد صفوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ضمن اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به حجم بالای مراجعات روزمره مردم ساکن در طرح بزرگراه امام علی (ع) به منطقه و با هدف رسیدگی بهینه به مشکلات آنان ستاد تملک در محله اتابک منطقه فعال شده است.
وی در خصوص فعالیت های این ستاد یادآور شد: فعالیت های ستاد مذکور در حوزه های حقوقی املاک و بخش مالی می باشد که از جمله آنها می توان به  صدور و پرداخت چک به مالکان املاک معارض، صدور فرم های حسابداری و اسناد مالی، بررسی حسابداری و تجزیه و تحلیل پرونده ها تا در صورت تکمیل بودن با اخذ تضامین لازم وجه به موقع پرداخت شود.
شهردار منطقه ۱۵ در ادامه با اشاره به حضورش به همراه ۳۵ نفر از گروه همکاران در محل این ستاد گفت: این حضور همه روزه بدون تعطیلی به منظور توافق با مالکان و رسیدگی به مشکلات شهروندان  در محل ستاد می باشد.
وی در ادامه گفت: با اشاره به آزاد سازی بیش از ۹۰ درصد املاک معارض بزرگراه امام علی (ع) گفت: متراژ ۴٫۲ کیلومتر از مسیر بزرگراه یاد شده در منطقه ۱۵ واقع شده که ۶۹۶ پلاک در این مسیر وجود داشت که با همکاری مردم محل و تلاش شبانه روزی کارکنان منطقه تا کنون با ۸۹۰ نفر از مالکین توافق انجام گرفته و ۸۲۰ مورد آن نیز تحویل و تخریب شده است.
صفوی ضمن این که این طرح را به عنوان مهمترین عملکرد در زمینه نوسازی بافت فرسوده منطقه بر شمرد خاطر نشان کرد: با توجه به عبور بزرگراه امام علی (ع) از داخل متراکم ترین بافت فرسوده منطقه رشد و نوسازی بافت های مذکور در این منطقه رو به افزایش است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.