فعال بودن بیمه تعاون در رشته‌های بیمه زندگی

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

فعال بودن بیمه تعاون در رشته‌های بیمه زندگی | چاپ |
شنبه ۱۹ مرداد ساعت ۱۳:۴۹

ریس کل بیمه مرکزی گفت: با توجه به وجود بیش از ۳۰ میلیون تعاونگر در کشور، بیمه تعاون باید تلاش مضاعفی در حوزه رشته‌های بیمه‌های زندگی داشته باشد. به گزارش ایسنا، سیدمحمد کریمی گفت: در صنعت بیمه نزدیک به ۶۰ درصد کشور ما دست نخورده است و از ۷۵ میلیون جمعیت کشور ما، تنها ۲ میلیون بیمه عمر دارند، ‌لذا با این فعالیت تازه بیمه تعاون می‌توانیم تلاش مضاعفی داشته باشیم.
وی گفت: با توجه به اینکه جمعیت تعاونگران ما نزدیک به ۳۰ میلیون می باشند ما می‌توانیم بسیار راحت در ارتباط با رشته‌های بیمه زندگی که در کشور فعالیت داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد که از شروط شرکت‌های بیمه ‌ای تازه ما آن است که برنامه عملیاتی دریافت کنیم و آن هم باید در رشته‌های مختلف بیمه باشد و تقریبا شخص ثالث را کمترین قرار می‌دهیم که بتوانند در رشته‌های دیگر فعالیت کنند، این درحالی است که در دنیا حدود ۱۱۳ الی ۱۱۴ رشته‌های بیمه‌ای فعال است که بخش بسیاری از آن در کشور ما نیز فعال شده است و شرکت‌های بیمه‌ای می‌توانند کار کنند.
رییس کل بیمه مرکزی افزود: بیمه تعاون می‌تواند در حفظ حراست و پشتیبالی اموال سرمایه‌گذاری‌ها، کارخانجات و شرکت‌ها وبیمه‌های عمر و همینطور درمان تکمیلی تعاون گران فعالیت داشته باشند لذا با این وضعیت ما بازار رقابت را جدی‌تر می‌کنیم.کریمی اظهار کرد: بیمه تعاون بزرگترین شرکت تعاونی فراگیر و سهامی عام است که هم در بورس سهامدار دارد و فعالیت می‌کند و هم بخش تعاون اتحادیه‌ها و بخش تعاون فعال است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.