فعال سازی کانون های قرآنی منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از شناسایی و فعال سازی کانونهای قرآنی به منظور ارائه کمکهای مادی و معنوی به آنها در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهندس عباداله فتح الهی خط مشی کلی در ماه رمضان را کمک به مردم در جهت برگزاری باشکوهتر محافل مردمی اعلام کرد وگفت: شهرداران نواحی با حضور فعال در مساجد به برگزاری هر چه باشکوه مراسم قرآنی آنها کمک کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۰ کانون قرآنی در مساجد و مدارس این منطقه فعال هستند، افزود: برنامه های قرآنی شهرداری باید در حمایت از تشکل های موجود قرآنی باشد و شهرداران نواحی نیز موظف به ارائه آماری از تعداد کانونها و تشکل های قرآنی هستند.

فتح الهی با اشاره به اینکه برگزاری محافل انس با قرآن نیز در این تشکل ها دنبال می شود، تصریح کرد: جلب مشارکت شهروندان در برنامه های قرآنی، برگزاری آموزشهای قرآنی از جمله روخوانی، تفسیر مفاهیم و معنای آن و نیز اجرای مسابقات قرآنی از مهمترین اهداف و برنامه های کانون قرآنی خواهد بود.

به گفته شهردار منطقه، ایجاد محافل دائمی قرآن در مساجد و خلق کانونهان بزرگ قرآنی می تواند از مهمترین نتایج فعال سازی کانونهای قرآنی در منطقه باشد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.