فعلا تنها ۴۵ نفر مراحل ثبت نام مسکن ویژه را تکمیل کردند

 مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: از زمان آغاز ثبت‌نام مسکن ویژه تهران تا عصر روز دوشنبه هفته جاری ۴۵ نفر از افرادی که افتتاح حساب کرده بودند فرآیند ثبت‌نام را به طور کامل انجام داده‌اند.

  تقی رضایی  افزود: از ۲۵ شهریور ماه سال جاری مراحل افتتاح حساب مسکن ویژه تهران در شعب مختلف بانک مسکن انجام شد که تا کنون یعنی تا عصر روز دوشنبه هفته جاری ۱۸۷۵ نفر با واریز کردن ۲۰ میلیون تومان عملیات افتتاح حساب را انجام دادند.

وی افزود: از این ۱۸۷۵ نفر نیز تا عصر روز دوشنبه هفته جاری ۴۵ نفر از این متقاضیان فرآیند کامل ثبت‌نام را با ارسال تمام مدارک انجام داده‌اند.

رضایی گفت: زمین های مختلفی در سطح شهر تهران شناسایی شده است که به محض اینکه به مرحله فونداسیون برسد اطلاع‌رسانی در خصوص آن انجام خواهد شد.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران پیش از این گفته بود: مهلت افتتاح حساب مسکن ویژه تهران تا پایان هفته جاری (ششم مهر ماه) تمدید شد.

به گزارش فارس، در حالی ظرفیت ثبت نام مرحله اول مسکن ویژه تهران در تهرانسر ۴۵۰۰ واحد اعلام شده است که به نظر می رسد ثبت نام ۱۸۷۵ نفری در ۱۰ روز گذشته در استانی که بیش از ۱۲ میلیون نفر جمعیت دارد، از عدم استقبال مردم از این طرح خبر می دهد و مسئولان وزارت راه و شهرسازی باید ضمن آسیب شناسی این طرح، درباره دلایل عدم استقبال از این طرح مسکنی دولت توضیح بدهند.

/۳۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.