فقیه سلطانی ˝سودابه˝ در ˝روز سیاوش˝ می‌شود

۲۴م آذر ،

کارگردان نمایش ˝روز سیاوش˝ از حضور فقیه سلطانی در نقش ˝سودابه˝ در این اثر نمایشی خبر داد.

شکر خدا گودرزی مدرس، کارگردان و بازیگر تئاتر در رابطه با اجرای نمایش “روز سیاوش” به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: این نمایش اقتباس من از قصه سیاوش شاهنامه است قبل از این تصمیم داشتم نمایش “سیمرغ و سهرورد” را اجرا کنم که مصوب هم شد اما “روز سیاوش” را جایگزین آن کردم زیرا به حال و هوای این روزهای من نزدیکتر است.

گودرزی ادامه داد: نمایش “سیمرغ و سهرورد” برای اجرای عموم در تئاتر شهر برای نیمه اول سال آینده تصویب شده بود اما از آنجا که “روز سیاوش” را برای حضور در جشنواره فجر آماده می‌کنم زمان تولید همزمان هر دو نمایش را با هم نداشتم بنابراین ترجیح دادم همین نمایش را برای اجرای عمومی جایگزین کنم.

بازیگر نمایش “ساقی” عنوان کرد: از آنجا که مجموعه تئاتر شهر زمان نزدیکی برای اجرای ما بعد از فجر نداشت مدیریت مجموعه آقای موسوی مذاکراتی را با آقای اتابک نادری انجام دادند و با استقبال ایشان قرار بر این شد “روز سیاوش” فروردین و اردیبهشت ۹۲ در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رود.

گودرزی با اشاره به حضور فقیه سلطانی در “روز سیاوش” بیان کرد: بازیگران نمایش با پیوستن فقیه سلطانی ایفاگر نقش “سودابه” کامل شدند.

در “روز سیاوش” حبیب دهقان نسب، فقیه سلطانی، سعید داخ، لیلا بلوکات، فریده دریا مجد، فریدون محرابی،‌ احمد علامه دهر، محمد فعلی، رویا بختیاری، عبدالرضا فریدزاده، نوید گودرزی، نیما گودرزی، مهدی علی‌نژاد و مهدی مصباحی به عنوان بازیگر حضور دارند، همچنین سیامک احصایی طراح صحنه، منیره ملکی طراح صحنه و احسان تارخ آهنگساز این نمایش می باشند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.