فلفلی: داوری علیه تیم فوتبال پنج نفره ایران قضاوت کرد

‘جواد فلفلی’ یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به لندن ضمن اعلام این ادعا افزود: بازیکنان ما در این دیدار و برخلاف دیدار مقابل آرژانتین، فوق ‌العاده خوب بازی کردند.

آنها فقط در دو مورد، تمرکزشان را از دست دادند و همین مساله باعث شد تا از اسپانیا گل دریافت کنند.

وی ادامه داد: نمی خواهم این شکست را توجیه کنم اما باید یاد آور شوم بازیکنان تیم اسپانیا از تجربه بالایی برخوردار بودند و در بازی با ما این تجربه آنان بود که باعث پیروزی شان شد.

به گفته وی، چنانچه بازیکنان تیم فوتبال پنج نفره ایران تمرکز خود را در دو صحنه از دست نمی دادند و داوری هم علیه ما قضاوت

نمی کرد، به طور حتم این نتیجه رقم نمی خورد.

سرمربی تیم فوتبال پنج نفره ایران پس از حذف تیمش از بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: بضاعت تیم ایران در همین حد است اما امیدوارم بازیکنان تیم ما از این مسابقه ها تجربه اندوزی کنند.

فلفلی که دیگر به صعود تیمش از این گروه هیچ امیدی نداشت، گفت، صعود تیم ایران از گروهش دیگر ممکن نیست و باید این تیم را از همین حالا حذف شده خواند و تصریح کرد: آخرین دیدار ما در این گروه با تیم بریتانیا است که جنبه تشریفاتی دارد، اگر در این دیدار پیروز هم شویم امکان صعود نداریم چرا که رقبای ما امتیازات بیشتری کسب کرده اند و صعودشان قطعی شده است.

تیم فوتبال پنج نفره ایران در نخستین دیدار خود در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن نیز همانند دیدار برابر اسپانیا با نتیجه مشابه ۲ بر صفر مغلوب تیم آرژانتین شد.

ورزشی. ** ۱۵۹۲ ** ۹۱۴۴ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۵۵۱۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.