فوتبالیست ها همچنان می تازند/ تیم ملی نوجوانان به فینال رسید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران با پیروزی برابر تیم ملی نوجوانان عراق به فینال بازی های نوجوانان در نانجینگ چین رسید.

به گزارش ممتاز ؛ تیم ملی نوجوانان ایران در بازی نیمه نهایی مسابقات نوجوانان آسیا در نانجینگ چین توانست با شکست تیم خوب عراق به فینال این بازی ها رسید. شهاب رشنو در دقیقه ۲۴ بازی روی خطای پنالتی عراقی ها ، ایران را به گل رساند عراقی ها خطای شان را روی همین بازیکن انجام داده بودند. در این بازی ، فیزیک بدنی بازیکنان ایران به رقیبان عراقی می چربید . بچه های ایران که در این مسابقه دو نفر از یاران اصلی شان در دفاع به همراه نداشتند ، بعد از گل اول شان صاحب موقعیت های متعددی شدند اما قدر این موقعیت ها را ندانستند .

عراقی ها هم البته با بازیکنان تکنیکی خود موقعیت هایی روی دروازه ایران داشتند اما گروسی ، شجیع و رشنو در این بازی موقعیت های مختلفی را از دست دادند . در دقایق پایانی بازی ، با خستگی بیشتر بازیکنان عراقی ، تیم ملی می توانست صاحب یک پیروزی پرگل باشد اما بچه های ایران با بی دقتی و گلر عراق هم با رشادت خود ، نگذاشتند این توپ ها گل شوند!

تیم ملی ایران در مراحل قبلی تیم های ویتنام ، عربستان ، اندونزی و هنگ کنگ را شکست داده بود. تیم ملی با این پیروزی باید برای بازی فینال به مصاف برنده بازی های کره ها بروند.

در دقایق پایانی بازی ایران و عراق ، بعد از اینکه دروازه بان تیم ملی ایران مصدوم شد روی زمین افتاد  ، دو تیم درگیر شدند و داور بازی بازیکن عراق را از زمین اخراج کرد. داور که بازی از دستش در رفته بود بلافاصله بعد از آغاز دوباره بازی به خاطر خطای بد عراقی ها روی بازیکن ما یکی دیگر از بازیکنان این تیم را هم اخراج کرد. او بعد از این  مربی عراق را هم از زمین اخراج کرد تا بازیکنان نوجوان عراق در پایان مسابقه با حمله به سمت داور با او درگیر شوند. 

بازیکنان ایران بعد از پیروزی در این بازی در زمین جشن پیروزی گرفتند و گروه داوری با اسکورت نیروهای امنیتی به رختکن رفتند. حالا بازیکنان خوب تیم ملی زیر ۱۵ سال ایران این فرصت را دارند تا مدال طلای این مسابقه را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورند. بازی عصبی عراقی ها بعد از باخت تیم شانم چیزی نمانده بود که منجر به مصدومیت بازیکنان تیم ملی شود.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.