فوتسال ایران قهرمان مسابقات غرب آسیا

تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات غرب آسیا برابر اردن به برتری رسید.

 

تیم ملی فوتسال ایران در چهارمین و آخرین دیدار خود در سومین دوره مسابقات غرب آسیا از ساعت ۱۷ در سالن الغدیر ارومیه به مصاف اردن رفت که در پایان توانست با نتیجه ۵ بر صفر به برتری دست یابد.

ملی‌پوشان ایران در نیمه اول با ۲ گل احمد اسماعیل‌پور به رختکن رفتند. در نیمه دوم نیز حسین طیبی (۲ گل) و محمد کشاورز دروازه اردن را باز کردند تا تیم ملی ۵ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال نیز در سالن حضور داشتند.ایران در بازی‌های گذشته برابر کویت با نتیجه ۹ بر ۲، فلسطین ۱۹ بر یک و عراق ۷ بر ۳ به پیروزی رسیده بود و با ۴ پیروزی به عنوان قهرمانی دست یافت. اردن نیز در ۳ دیدار گذشته خود به ۲ پیروزی و یک تساوی رسیده بود.

این سومین دوره مسابقات غرب آسیا بود که ایران به دومین عنوان قهرمانی خود رسید. تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین دوره این مسابقات در مازندران قهرمان شد و در دومین دوره این رقابت‌ها شرکت نداشت.

تیم ملی فوتسال ایران پس از این رقابت‌ها از ۲۰ اردیبهشت‌ماه در تورنمنت ۴ جانبه چین حاضر خواهد شد. ژاپن، رومانی، چین و ایران تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۵۱ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , فوتسال, مسابقات غرب آسیا

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.