فیلمبرداری «چ» ادامه می‌یابد

اختلاف میان فریبرز عرب‌نیا و حاتمی‌کیا تایید نشد

جام جم آنلاین: با وجود انتشار خبر متوقف شدن پروژه سینمایی «چ» به دلیل اختلاف بازیگر نقش شهید چمران و ابراهیم حاتمی‌کیا، تهیه‌کننده این فیلم خبر از سرگیری فیلمبرداری را داد.

مهدی کریمی تهیه‌کننده فیلم با اعلام این مطلب گفت: بعد از حدود یک ماه فیلمبرداری در پاوه صحنه‌های روز فیلم به پایان رسید و با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دو روز به گروه استراحت دادیم و به تهران برگشتیم.

وی با بیان اینکه فیلمبرداری از فرداشب از سر گرفته خواهد شد، اظهار داشت: صحنه‌های شب ما از فردا آغاز می‌شود و طی برنامه‌ریزی انجام شده تا ۱۹ مرداد ماه و انجام ۱۴ جلسه فیلمبرداری به پایان می‌رسد و گروه برای ادامه فیلمبرداری به تهران باز خواهند گشت.

بنا به اعلام کریمی، بازیگران اصلی این فیلم شامل فریبرز عرب‌نیا، سعید راد، بابک حمیدیان، امیر دلاوری و مریلا زارعی برای ادامه فیلمبرداری «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا عازم پاوه هستند.

به گزارش ایسنا، مطالبی درباره‌ اختلاف میان فریبرز عرب‌نیا و حاتمی‌کیا و توقف این فیلم مطرح شده است که تهیه‌کننده آنها را تایید نمی‌کند. با این حال اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که در پی بروز اختلاف و بازگشت عرب‌نیا به تهران، موضوع با پادرمیانی‌هایی حل شده و قرار است ادامه کار از سر گرفته شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.