فکری: پولی برای جذب بازیکن نداریم

۱۹م آذر ،

 محمود فکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط تیم تا حدودی خوب نیست. اکثر تیم ها در فصل نقل و انتقالات در حال جذب بازیکن می باشند اما تیم ما به خاطر مشکلات مالی هنوز یک بازیکن را هم نگرفته است.

فکری در ادامه اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره با انتخاب کشوری به عنوان مدیر عامل دغدغه اصلی شان برطرف شده است.

در حال حاضر تمرکزشان را روی مشکلات مالی باشگاه باید قرار دهند تا ما قبل از تمام شدن فصل نقل و انتقالات بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

وی در خصوص جذب دو بازیکن برزیلی برای تیم صبا گفت: هم اکنون دو بازیکن برزیلی در تمرینات حضور ندارند این بازیکنان باید قبل از جذب شدن تست فنی و بدنی بدهند و بعد از آن به تیم صبای قم اضافه شوند.ما بازیکنی را با تعریف و تمجید نمی گیریم.

وی در خصوص پیشنهاد پرسپولیسی ها به میلاد نوری گفت: به نظرم صمد مرفاوی اجازه نمی دهد که میلاد نوری به پرسپولیس برود. ما کمبود بازیکن در چند پست داریم که باید در فصل نقل و انتقالات جذب کنیم.

وی بیان داشت: در صورتی با انتقال میلاد نوری موافقت می کنیم که پرسپولیسی ها دو، سه بازیکن مطرحشان را به صبا بدهند و نقاط ضعف ما را ترمیم کنند.

فکری دربارهٔ حضور در جام حذفی گفت: به خاطر کنار کشیدن تیم فوتبال مسجد سلیمان از جام حذفی ما به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردیم و باید با برنده ابومسلم با پیکان بازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم اعضای هیئت مدیره صبای قم مشکلات مالی را برطرف کنند تا ما هم همانند دیگر تیم ها بتوانیم نقاط ضعف تیممان را با جذب بازیکنان جدید برطرف کنیم.

گفتنی است، صبای قم در پایان نیم فصل اول توانست ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.