فیروزی پوربادی: سردادن شعارهای توخالی خیانت به مردم و نظام است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر کاندیداها بخواهند با شعارهای توخالی و دروغین مردم را به پای صندوق رای بکشانند خیانت به مردم و خیانت به نظام اسلامی است.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در بحث انتخابات و ضرورت پرهیز کاندیداها از دادن وعده های توخالی، بیان کرد: فرمایشات حضرت آقا در همه ابعاد سنجیده و حساب شده بوده و دارای معانی عمیق است. این امر بیانگر درایت، مدیریت و ذکاوت ایشان است‌. تجربه نشان داده که در دوره های قبل بعضا کاندیداها شعارهایی سر دادند که اگر امروز فیلم آن را پخش کنیم کاملا مشخص است که چقدر از آن تحقق یافته است.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز کشور در مسائل اقتصادی با پیچ ها و مشکلات بزرگی روبرو است و لازم است که کاندیداها واقعیت های اقتصادی جامعه را سنجیده و متناسب با شرایط برای حل تنگناها، برنامه ها و شعارهای خود را تنظیم و ارائه کنند. سر دادن شعارهای بدون محتوا و برنامه مشکلی را از مردم حل نمی کند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر کاندیداها بخواهند با شعارهای توخالی و دروغین مردم را به پای صندوق رای بکشانند خیانت به مردم و خیانت به نظام اسلامی است، تصریح کرد: کاندیداها باید متناسب با شرایط و با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود به مردم برنامه ارائه دهند. امروز کشور درگیر مشکلات اقتصادی بوده، معیشت مردم در تنگنا است و پخش تولید نیز با گرفتاری های زیادی دست و پنجه نرم می کند.

فیروزی پوربادی در پایان تاکید کرد: کاندیداها باید به دور از شعارزدگی برنامه های کارشناسی شده ای تهیه و برای حل مشکلات به مردم ارائه کنند. باید در فضایی سالم هر یک از کاندیداها برنامه ها و نقطه نظرات خود را ارائه دهند تا مردم نیز انتخاب آگاهانه داشته باشند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.