فیروزی پوربادی: سفرهای نوروزی آغازگر موج جدیدی از کرونا می‌شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفتن به سفرهای تفریحی در ایام نوروز می تواند موج جدید و گسترده ای را از شیوع کرونا در سطح استان های مختلف رقم بزند.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از رفتن به سفرهای نوروزی، بیان کرد: رفتن به سفرهای نوروزی و بی توجهی به پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا می تواند آغازگر موج چهارم این بیماری در استان های مختلف کشور بوده و سلامتی همه هموطنان را تهدید کند. برای حفظ سلامتی خود و هموطنانمان بهتر است امسال نیز مانند سال گذشته سفرهای نوروزی انجام نشده و حتی الامکان از برگزاری تجمعات و دورهمی ها پرهیز شود.

وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری که هر سال در ایام عید به مشهد مقدس مشرف می شدند تاکید کردند که امسال به سفر نخواهند رفت و تابع دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا خواهند بود. بر ما نیز واجب است از مقام معظم رهبری تبعیت کرده و از هرگونه سفر غیر ضروری پرهیز کنیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده هرچقدر تعاملات و حضور در اجتماعات بیشتر باشد احتمال شیوع گسترده این بیماری نیز افزایش می یابد. سفر رفتن نیز یکسری آزادی ها و تفریحاتی را به دنبال دارد که خود مغایر با پروتکل های بهداشتی است.

فیروزی پوربادی در پایان تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم تا جایی که ممکن است از رفتن به سفرهای تفریحی در ایام نوروز خودداری کنند. سهل انگاری نسبت به پروتکل های بهداشتی می تواند تبعات بدی را برای جامعه به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.