فیس‌بوک فرزندان خود را زیر نظر بگیرید

۱۸ام بهمن ،

هشدار دولتی‌های انگلیس به والدین:

فاوانیوز: در انگلیس بحث بر سر حریم خصوصی کودکان و نوجوانان در اینترنت بالا گرفته‌است. عده‌ای از سیاست مداران انگلیسی خواهان دخالت والدین در فعالیت آنلاین فرزندانشان و حتی کنترل فعالیت‌های آن‌ها به صورت نامحسوس شدند.
 
متخصصان و سیاستمداران انگلیسی به والدین اخطار داده‌اند که نظارت بیشتری بر فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی داشته باشند.

به گزارش افتانا(پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، کمیسیونر امور کودکان انگلیس در مصاحبه‌ای با دیلی میل بیان کرده که والدین باید در مورد اشتراک گذاشتن عکس و مطالب در شبکه‌های اجتماعی به فرزندان خود تذکر دهند. وی می‌گوید به محض اینکه عکسی وارد فضای سایبر شود دیگر قابل کنترل نیست و این خطر وجود دارد که به دست هر کس برسد.

در انگلیس بحث بر سر حریم خصوصی کودکان و نوجوانان در اینترنت بالا گرفته‌است. عده‌ای از سیاست مداران انگلیسی خواهان دخالت والدین در فعالیت آنلاین فرزندانشان و حتی کنترل فعالیت‌های آن‌ها به صورت نامحسوس شدند.

گفتنی‌است در انگلیس در یک سال قبل آمار سوء استفاده از کودکان در فضای مجازی روبه افزایش بوده‌است. در این کشور به طور متوسط روزانه ۳ مورد از اقفال کودکان در اینترنت گزارش می‌شود.

منبع : روزنامه همشهری
 

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.