فیفا همه کار می کند تا ازبکستان به جام جهانی برود

۰۸ام بهمن ،

خبرآنلاین: کیومرث هاشمی مسئول اسبق فوتبال ایران در دوره انتقالی می گوید سهمیه ای که ایران به دنبالش است ، به ازبک ها وعده داده شده است.

کیومرث هاشمی ، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش که ۵ سال قبل در مقام معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی ، یک سال را به عنوان رئیس شورای انتقالی فدراسیون فوتبال سر کرد دربارهٔ تیم ملی می گوید:« راستش من که امید چندانی به صعود تیم ملی ندارم. فارغ از اینکه تیم ملی مان هم نمایش چندان موفقی نداشته ، چیزی که همیشه باید در یاد داشته باشید مناسباتی است که حوادث ورزشی را رقم می زنند.

ما ۴ سال قبل هم در برنامه ریزی بازی ها به شدت ضربه خوردیم این بار هم درحالی که ما خودمان را سرگرم قطر کرده ایم ، فیفا روی ازبکستان بسته. کره که مثل همیشه کارش را به اما و اگر نمی اندازد اما این بار آنها می خواهند که ازبکستان به جام جهانی بروند و روند برنامه های شان به سود این تیم است. حالا شاید در بازی رفت با ایران آنها از داوری ضربه خورده باشد اما در بازی های بعدی برای این تیم جبران شده است. احکام و اتفاقات گروه را دوباره کنار هم بچینید تا متوجه شوید این اتفاقات می افتد. این یک اتفاق معمول است که گاهی فیفا به بعضی تیم ها تمایل دارد و این بار این تمایل به ازبکستان است.»


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.