فیلتر شدن دیروز بلاگفا اشتباهی بود/ مشکل حل شده است

فروردین ۱۴۰۳

شیرازی در خصوص سبب فیلتر شدن پایگاه اینترنتی بلاگفا گفت:دلیل فیلترینگ دیروز پایگاه اینترنتی بلاگفا هنوز به ما اطلاع داده نشده است، ضمن اینکه اقدام و پیگیری برای رفع فیلتر از سوی بلاگفا صورت نگرفته بود که پایگاه اینترنتی بلاگفا رفع فیلتر شد.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،علیرضا شیرازی، مدیر بلاگفا در گفت‌وگو با فارس در خصوص فیلتر شدن دیروز پایگاه اینترنتی بلاگفا اظهار داشت: سبب فیلترینگ امروز پایگاه اینترنتی بلاگفا هنوز به ما اطلاع داده نشده است، ضمن اینکه اقدام و پیگیری برای رفع فیلتر از سوی بلاگفا صورت نگرفته بود که پایگاه اینترنتی بلاگفا رفع فیلتر شد.

مدیر بلاگفا با بیان این پرسش که اگر این اقدام به سبب اشتباه بوده است، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ گفت: اگر این اشتباه فنی بوده است شرکت ارتباطات زیرساخت و اگر اشتباه در تصمیم‌گیری بوده است باید کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه پاسخگو باشد.

وی با تأکید بر اینکه این اشتباه برای اولین بار رخ نداده است، افزود: چندی پیش به ما اطلاع دادند که سبب ایجاد فیلتر شدن پایگاه اینترنتی بلاگفا مشکل فنی بوده است؛ ممکن است سبب فیلتر شدن امروز پایگاه اینترنتی بلاگفا نیز اشتباه فنی بوده باشد اما چه کسی پاسخگوی این اشتباه فنی است حداقل انتظار ما تنها یک عذرخواهی است چراکه این اشتباه‌ها تنها به مدیریت بلاگفا ارتباط ندارد بلکه به تمام کاربران ایرانی مربوط می‌شود که قصد دارند وبلاگ‌های خود را بروز کنند.

به گزارش فارس پایگاه اینترنتی بلاگفا به آدرس (www.blogfa.com) دیروز برای مدت زمان کوتاهی فیلتر و از دسترس کاربران خارج و سپس رفع فیلتر شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.