فیلمبرداری فیلم سینمایی محمد (ص) تمام می‌شود

فیلم سینمایی محمد (ص) به کارگردانی مجید مجیدی ۲۰ روز دیگر به پایان می‌رسد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، فیلمبرداری تازه‌ترین ساخته مجید مجیدی که روایت زندگی خاتم انبیا (ص) است و در لوکیشن‌هایی چون کرمان، شهرک سینمایی نور، شاهرود، عسلویه و هند فیلمبرداری شده، ۲۰ روز دیگر به پایان می‌رسد.

هم‌اکنون فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به شهر مدینه در شهرک سینمایی نور واقع در اتوبان قم پس از چند روز کار در لوکیشن غار حرا ادامه دارد و آخرین لوکیشن فیلم دیر بحیرا (عالم مسیحی بشارت دهنده ظهور پیامبر خاتم(ص)) در شهر بصری است که با اتمام کار در این شهر گروه خود را برای ادامه فیلمبرداری در یک کشور خارجی آماده خواهند کرد.

رحمان آهنگساز سرشناش هندی و خالق موسیقی فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» که دو جایزه اسکار را برای موسیقی و ترانه این اثر از آن خود کرده است، برای آخرین اثر مجید مجیدی موسیقی می‌سازد و استرانو برنده چندین اسکار، فیلم سینمایی محمد (ص) پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را فیلمبرداری می‌کند.

داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب، علیرضا شجاع‌نوری در نقش عبدالمطلب، محسن تنابنده در نقش ساموئل، مینا ساداتی در نقش آمنه، ساره بیات در نقش حلیمه و پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش فاطمه بنت‌اسد و … در این اثر که به چهار زبان، فارسی، عربی، اردو و انگلیسی به صورت همزمان اکران خواهد شد به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم محمد (ص) در موسسه سینمایی نورتابان تولید می‌شود و تهیه‌کنندگی آن را محمدمهدی حیدریان برعهده دارد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.