فیلمبرداری فیلم « لاله » در خیابان های خوش رنگ و لعاب ادامه دارد

ممتازنیوز:

IMG09335728

پروانه پرتو تهیه‌کننده پروژه سینمایی “لاله” از ادامه فیلمبرداری این فیلم در لوکیشن‌های خارجی و خیابان‌های خوش و رنگ لعاب تهران خبر داد.

پروانه پرتو تهیه‌کننده سینما که در تازه‌ترین فعالیت خود تهیه فیلم سینمایی “لاله” به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد را به عهده دارد درباره پیشرفت تولید این فیلم به خبرنگار مهر گفت: کار فیلمبرداری این فیلم سینمایی طبق برنامه ریزی انجام شده پیش می رود و خوشبختانه در برخی از لوکیشن ها جلوتر از برنامه هم هستیم.

وی در ادامه با اشاره به بخش‌هایی که هم اکنون در حال فیلمبرداری است گفت: در حال حاضر در خیابان‌های تهران و در مکان‌های خوش رنگ و لعاب به لحاظ بصری هستیم و پلان‌های مربوط به ماشین لاله را فیلمبرداری می‌کنیم. پلان های مربوط به خیابان در حقیقت مسیر دانشگاه “لاله” است.

به گفته وی، قصد آنها این است که فضاهای زیبا و خوش‌رنگ و لعاب را در معرض دید تماشاگر بگذارند تا زیبایی‌های تهران و در نگاه کلی ایران تصویر شود.

این تهیه‌کننده سینما با اشاره به این مطلب که مراحل فیلمبرداری طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود، گفت: خوشبختانه طبق برنامه‌ریزی انجام شده کار را پیش بردیم و لوکیشن‌های مختلف چون دانشگاه، شرکت تبلیغاتی، کارخانه پدر لاله، خانه بیژن و خانه لاله فیلمبرداری شده است.

پرتو در پایان عنوان کرد:‌ فیلمبرداری پلان‌های مربوط به خانه لاله در دو موقعیت مجزا روز و شب فیلمبرداری شد که این بخش از کار جلوتر از برنامه‌ریزی‌ای که انجام داده بودم پیش رفت و همانطور که گفتم اکنون در خیابان و لوکیشن‌هایی چون موزه، پارک‌های زیبای تهران چون آب و آتش و …هستیم.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.