فیلمبردار ایرانی، سازمان سیا را فریب داد

یک مقام امنیتی با رد ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر ارتباط فیلمبردار پناهنده شده با فعالیت‌های هسته‌ای، گفت که وی سازمان سیا را فریب داده است.
ممتازنیوز : یک مقام امنیتی با رد ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر ارتباط فیلمبردار پناهنده شده با فعالیت‌های هسته‌ای، گفت که وی سازمان سیا را فریب داده است.

سایت ایران هسته‌ای طی گزارشی نوشت: یک منبع امنیتی در تهران هرگونه تردد خبرنگار پناهنده شده صدا و سیما به امریکا، به مراکز هسته ای یا نظامی را تکذیب کرده است.

طی روزهای گذشته و پس از آنکه حسن گل خنبان خبرنگار شبکه خبر به آمریکا پناهنده شد، برخی منابع صهیونیستی ادعا کرده‌اند که وی تصویر بردار مخصوص رهبری و رییس جمهور در بازدید از تاسیسات هسته‌ای بوده است.

از جمله سایت دبکافایل که وابسته به سرویس اطلاعات نظامی اسراییل است، ادعا کرده گل خنبان اطلاعات قابل توجهی در این زمینه ها به امریکایی ها ارائه کرده است.

یک منبع مطلع در این زمینه گفت: «ظاهرا گلخنبان به خوبی سرویس های امریکایی را فریب داده است. مطابق مستندات موجود در تهران وی حتی یک بار هم به یکی از تاسیسات هسته ای یا نظامی ایران وارد نشده است».

اطلاعات دیگری که «ایران هسته ای» دریافت کرده نشان می دهد گلخنبان که متولد ۱۳۴۶ و کارمند رسمی سازمان صدا و سیما بوده، تنها به مراکزی مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی رفت و آمد می کرده است.

گلخنبان که به همراه تیم اعزامی رییس جمهور به نیویورک رفته بود، از دولت آمریکا درخواست پناهندگی کرده و به ایران مراجعت نکرده است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۱۸ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۰ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آمریکا, حسن گل خنبان, خبرنگار شبکه خبر, فیلمبردار ایرانی, پناهندگی, گلخنبان


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.