فیلمنامه «لاله» آماده شد

معاون سازمان سینمایی تصریح کرد که بازنویسی فیلمنامه فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد را به اتمام رسانده و فیلمنامه آن آماده شده است.

«جلیل عرفان‌منش» معاون امور آثار سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی و کارشناس سینما که عهده‌دار بازنویسی فیلمنامه «لاله» بود، درباره بازنویسی فیلمنامه گفت: بازنویسی فیلمنامه به صورت کامل انجام شده و نیازی به بازنویسی مجدد نیست و فیلمنامه کاملا آماده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فیلم در جلسه شورای پروانه ساخت مطرح شده است یا خیر، گفت: پیش از این کارهای پروانه ساخت فیلم انجام شده است و موافقت اصولی فیلم صادر شده است.

معاون امور آثار سینمایی و سمعی و بصری درباره مطرح شدن مجدد فیلمنامه‌ در شورای پروانه ساخت هیچ صحبتی نکرد و آن را به زمان دیگری موکول کرد. این درحالی است که گروه سازنده فیلم مشغول آماده سازی مقدمات تولید فیلم هستند و بسیاری از فیلمسازان، کارشناسان و کمیسیون فرهنگی مجلس با ساخت «لاله» با بودجه بیت‌المال مخالفت کردند.

«لاله» قرار است به کارگردانی «اسدالله نیک‌نژاد» که سال‌ها در هالیوود فعالیت کرده با بودجه حدود ۸ میلیارد تومانی درباره لاله صدیق – قهرمان زن مسابقات اتومبیلرانی – ساخته شود.

منبع: خبرگزاری فارس

فرهنگی هنری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.