فیلم مراسم خاکسپاری هادی نوروزی از تهران تا بابل

گزارش تصویری از مراسم تدفین هادی نوروزی در بابل

هادی نوروزی به خاک سپرده شد

با انجام مراسم تلقین پیکر هادی نوروزی در آرامگاه کپورچال به خاک سپرده شد. دقایقی پیش پیکر هادی نوروزی در خانه ابدی آرام گرفت و جمعیت حالا با فاتحه خوانی برای او یادش را گرامی می دارند. نوروزی صبح روز پنجشنبه در اثر ایست قلبی در سن ۳۰ سالگی دارفانی را وداع گفت. در حال حاضر اخبار مربوط به درگذشت او کلیه اخبار سایر حوزه ها را تحت تاثیر خود قرار داده است.

حاشیه ها:

*کاروان پرسپولیس ساعت ۵:۳۰ صبح امروز با دو دستگاه اتوبوس VIP از تهران به سمت بابل حرکت کرد و حدود ساعت ۱۰ صبح پیش با اسکورت پلیس وارد شهر بابل شد. ازدحام شدید هواداران و مردم بابل، عبور و مرور و تردد را در این شهر سنگین کرده است و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده در جلسات فرمانداری و برگزاری این مراسم، عوامل اجرایی با ازدحام بیش از حد مردم روبرو شده‌اند.

*همسر و فرزندان هادی نورزوی با خودروی میثم بائو به سمت محل برگزاری این مراسم در حرکت هستند. مراسم تشییع پیکر کاپیتان فقید پرسپولیس در ورزشگاه هفتم تیر بابل برگزار خواهد شد.

*همچنین علی اکبر طاهری به همراه حسین عبدی و مصطفی قنبرپور، صبح امروز برای حضور در مراسم تدفین هادی نوروزی راهی بابل شدند.

*در اکثر مسیرهای منتهی به شهر بابل پلاکاردهایی از عکس هادی نوروزی به چشم می‌خورد و همچنین اکثر اتومبیل‌ها پوستر کاپیتان فقید پرسپولیس را پشت شیشه خود چسبانده‌اند.

*در حالی که امروز مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی در زادگاهش برگزار خواهد شد ، مقداد نجف نژاد رییس هییت مدیره ی استقلال نیز برای حضور در این مراسم به بابل سفر کرده است.

*براساس اعلام مسئولان برگزاری این مراسم قرار است ساعت ۱۹ امشب در روستای زادگاه وی مراسم شام غریبان هادی نوروزی برگزار شود.

*علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه به همراه کادر فنی تیم پرسپولیس و تعدادی از بازیکنان این تیم که در شهر بابل به سر می‌برند، به خاطر ازدحام جمعیت برای تشییع پیکر هادی نوروزی در یک سالن حبس شده‌اند.

*طاهری در یک تماس تلفنی که مشخص نبود مخاطبش چه کسی است، درخواست کرد با این وضعیت پیکر نوروزی زودتر به خاک سپرده شود و این مراسم به تعویق نیافتد.

*ازدحام زیاد در مراسم تدفین هادی نوروزی باعث به وجود آمدن اتفاق ناگواری شد. در حالیکه مردم بسیار زیادی در مراسم حاضر شده بودند مردم به روی دیوارها و خانه‌های مجاور هم پناه آوردند همین موضوع باعث شد که یکی از دیوارهای مجاور فرو بریزد و آوار آن بر روی سر مردم و افراد حاضر بریزد. هنوز آمار دقیقی از تلفات و افراد مصدوم داده نشده است.

 

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. M:

    طناز این و کسی نمیشناسه اما فکر کنم تورو همه بشناسن

  2. طناز:

    برو بابا . حالا این یارو کی بوده . به ولله من نمیشناسمش .

    • حداد:

      منم نمیشناسمش 🙁

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.