فیگو:توپ طلای امسال حق رونالدو ست

ستاره بازنشسته فوتبال پرتغال معتقد است که رونالدو می تواند بعد از پشت سرگذاشتن فصلی تماشایی، توپ طلای فیفا را مال خود کند .

لوئیس فیگو، ستاره سابق تیم ملی پرتغال معتقد است که کریستیانو رونالدو، فورارد پرتغالی رئال مادرید شایستگی آن را دارد که برنده توپ طلای سال ۲۰۱۲ باشد.

رونالدوی ۲۷ ساله بعد از به ثمر رساندن ۶۰ گل در تمامی تورنمنت های فصل گذشته رئال و کمک رسانی به کهکشانی ها در مسیر قهرمانی در لالیگا برای اولین بار بعد از سال ۲۰۰۸، در رقابتهای یورو۲۰۱۲ نیز خوش درخشیدو با تیم ملی کشورش تا مرحله نیمه نهایی رقابتها پیش آمد.

اکنون فیگو معتقد است که رونالدو شایسته فتح توپ طلای امسال است؛ جایزه ای که از سال ۲۰۰۹ به بعد و برای سه سال متوالی به لیونل مسی اختصاص یافته. البته فیگو درادامه اشاره کرد که فرد شایسته، همیشه در دستیابی به این جایزه موفق نخواهد بود.

فیگو به خبرنگاران گفت:« رونالدو به خاطر تمام کارهایی که در فصل گذشته انجام داده، شایستگی فتح توپ طلا را دارد ولی گزینه های متعددی پیش روست و حدود ۱۰۰ نفر، برای تعیین برنده رای می دهند. البته مشخص است که رونالدو فصل فوق العاده ای را پشت سرگذاشته.»

رونالدو در پایان ماه جولای، با اتمام تعطیلات تابستانی اش به اردوی رئال مادرید ملحق خواهد شد. او بعد از حضور در رقابتهای یورو۲۰۱۲ به تعطیلات رفت و این روزها با نامزدش در تایلند مشغول استراحت است.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۷ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۹ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , توپ طلای امسال, رونالدو, فیگو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.