قائم مقام گهر: علی دایی فراقانونی عمل می‎کند

۱۰م دیماه ،

علی قرایی درخصوص ناهماهنگی‎های صورت گرفته در نشست خبری سرمربیان گهر و راه‎آهن افزود: به عنوان یکی از اعضای باشگاه گهر و به نمایندگی از آنها به نوبه خود از تمامی خبرنگارانی که شب قبل چندین ساعت معطل و سرگردان شدند معذرت‎خواهی می‎کنم زیرا آنها شایسته تقدیر و اکرام‎اند نه کم‎توجهی.

به گزارش ایسنا ، وی اظهار کرد: به مسوولان باشگاه راه‎آهن گفته بودیم نشست خبری باید بعدازظهر برگزار شود ولی آنها گفتند ما ساعت یک حرکت می‎کنیم و بهتر است این نشست ساعت ۲۰ برگزار شود.

قرایی با تأکید براینکه برگزاری نشست آن‎هم در آن زمان واقعا بسیار سخت بود، عنوان کرد: متاسفانه علی دایی فراقانونی عمل می‎کند و بهتر است در سازمان لیگ برای او پستی در رابطه با برگزاری نشست‎ها تعیین کنند.

این مقام مسوول در باشگاه گهر ادامه داد: نشست خبری، برگزاری و هماهنگی انجام آن بر عهده میزبان است ولی ظاهراً برای آقای دایی این امر غیرقابل قبول است.

وی تصریح کرد: اگر کسی در سازمان لیگ با این اقدام آقای دایی که واقعاً برای همه فردی شناخته شده و قابل احترام است، برخورد صورت نگیرد مطمئن باشید ما هم در بازی بعدی مقابل پرسپولیس مکان و زمان نشست خبری را تعیین می‎کنیم، نه تیم میزبان.

قائم مقام باشگاه گهر با تأکید براینکه عدم حضور سرمربی را‎ه‎آهن در نشست خبری که در دورود ترتیب داده شده بود، توهین به خبرنگاران استان به حساب می‎آید گفت: اگر سازمان لیگ قوانینی را وضع می‎کند همه ما باید تابع آن باشیم و به آن احترام بگذاریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.