قادری خبر داد: جمع‌بندی تلفیق از بودجه به جلسه فردا موکول شد

۱۸خردادماه،

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۲ با اشاره به جلسه عصر امروز (شنبه) این کمیسیون گفت که قرار است کمیسیون تلفیق صبح فردا (یکشنبه) پیش از آغاز جلسه علنی برای جمع‌بندی و ارائه گزارش نهایی بودجه به صحن علنی تشکیل جلسه دهد.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به تشکیل جلسه کمیسیون تلفیق برای رفع ایرادات شورای نگهبان از لایحه بودجه اظهار کرد: کمیسیون تلفیق در بند ۴۴ مربوط به معادن به جمع‌بندی نرسید، چراکه اختلاف جدی بین دولت و بورس وجود دارد. دولت و کمیسیون از یک طرف و بورس از یک طرف دیگر و شورای نگهبان هم مقابل دولت و کمیسیون است. بنابراین نتوانستیم به جمع‌بندی مشخصی برسیم.

وی اضافه کرد: در چند بند مربوط به ایثارگران، دولت می‌گفت هرکدام از این بندها پنج هزار یا یک بند ۱۶ هزار بار مالی دارد و منابع آن پیش‌بینی نشده است. بحث‌هایی در این باره مطرح شد اما رای‌گیری به جلسه فردا موکول شد.

قادری در ادامه گفت که “کمیسیون تلفیق ساعت ۶ و نیم تا ۸ صبح فردا گزارش خود را برای رفع ایراد شورای نگهبان نهایی خواهد کرد.

به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق، این کمیسیون در جلسه صبح امروز برای برطرف کردن ایراد شورای نگهبان تعیین نرخ ارز را به جای شورای پول و اعتبار به بانک مرکزی واگذار کرد و در مصوبه دیگری مقرر کرد که واگذاری باشگاه‌های ورزشی از جمله استقلال و پرسپولیس در چارچوب قوانین و مقررات موجود و قانون نحوه واگذاری شرکت‌ها و موسسات دولتی انجام گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.