قاسمی آماده پیروزی در “رالی آکروبولیس” یونان است

۰۲خردادماه،

قاسمی در مسابقات رالی پرتغال که در جاده کوهستانی یونان که به یکی از دشوارترین و صعب العبورترین جاده ها مشهور است اتوموبیل ابوظبی امارات را می راند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، قاسمی در مسابقات رالی پرتغال که در جاده کوهستانی یونان که به یکی از دشوارترین و صعب العبورترین جاده ها مشهور است اتوموبیل ابوظبی امارات را می راند.

وی در بازگشتنش به این مسابقات بصورت خوبی ظاهر شد و یکی از بهترین های تاریخ رالی در بین شرکت کنندگان قهرمانی رالی جهان تا امروز به شمار خواهد آمد. او در کنار اسکوت مارتین با اتوموبیل ابوظبی سترون توتال در این رالی جهانی شرکت خواهد کرد.

قاسمی در گفتگوی خبری تصریح کرد که: چهار بار پیاپی این مسابقات در قبل در آتن اکروبولیس برگزار شده ولی مشکل اساسی تغییر در وقت و مسافت این مسابقه است که در سال ۲۰۰۴ از شهر لامیا بسیار دور بود و دوباره به آتن انتقال یافت و الان هم شهر لوتراکی معرفی شده است.

او همچنین اضافه کرد که: نمی توانم مراحل این مسابقه را تخیل کنم زیرا قبلا در مسابقه هایی که شرکت کردم از این راه نرفته ام ولی می دانم که بعضی از این راهها طولانی و بیش از ۵۰ کیلومتر و در بعضی مراحل رانندگی در شب است و این رالی به نسبت سالهای قبل برایم متفاوت است و این مسابقات بخاطر حل بحران اقتصادی شدید یونان که در سال های جاری با آن روبروست برگزار می گردد و کمک مالی شایان ذکری برای این کشور خواهد بود، و دور ۹۵ رالی صبح روز ۳۱ این ماه برگزار می گردد و دور نمایشی این مسابقات در شهر آتن پایتخت یونان برگزار می گردد و ۲۶ کیلومتر آن در شب است و روز بعد آن رانندگان ۱۰ مرحله خاص را طی خواهند کرد و دارای ۴ مرحله خاص است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.