قاضی آمریکایی به جاسوسی منافقین اعتراف کرد + سند

اردیبهشت ۱۴۰۳

یک قاضی آمریکایی که از حامیان رسمی سازمان منافقین نیز محسوب می‌شود، در مطلبی در پایگاه اینترنتی خود به جاسوسی منافقین برای آمریکایی‌ها اعتراف کرد.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، قاضی «تدپو» نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا از ایالت تگزاس بعد از انتشار یافتن خبر خروج نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست ساز‌مان‌های تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا، سعی کرده بود که به تعریف و تمجید از این گروهک بپردازد.

وی که از سرشناس‌ترین حامیان گروهک منافقین محسوب شده و مبالغ کلانی را به طور پیوسته از این گروهک دریافت می‌کند، در بیان شایستگی منافقین(!) و طی مطلبی در پایگاه اینترنتی خود، از جاسوسی این گروهک تروریستی برای سرویس اطلاعاتی آمریکا پرده برداشت.


وی در این مطلب با اشاره به اینکه منافقین سال‌هاست خشونت را کنار گذاشته‌اند، می‌نویسد: سازمان مجاهدین خلق در سال‌های اخیر، با سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، برای کسب اطلاع از فعالیت‌های داخل ایران، فعالانه کار می کند.

گفتنی است گروهک منافقین بعد از سقوط صدام در عراق برای بقای خود ضمن برقراری ارتباط با آمریکایی‌ها دست به عملیات‌های تروریستی، جاسوسی و وطن‌فروشی با هدایت آمریکا و در جهت منافع این کشور زده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.