قالیباف، جلیلی و ولایتی در صدر نظرسنجی‌ها می باشند

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان تهران گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که قالیباف، جلیلی و ولایتی کاندیدا‌های مطرح در میدان رقابت انتخاباتی به شمار می‌آیند.

ایسنا نوشت: سید حسین نقوی حسینی با بیان اینکه در روزهای آینده شاهد رقابت جدی و فشرده در بین نامزد‌های اصلی انتخابات ریاست جمهوری هستیم، گفت: با توجه به برنامه‌های رسانه ملی همچون مناظره‌ها فکر می‌کنم شور و هیجان خاصی در انتخابات به وجود می‌آید.

وی خاطر نشان کرد که در این بین نظرسنجی‌ها نشان دهنده پیشی گرفتن قالیباف، جلیلی و ولایتی می باشند.

این نماینده اصولگرای مجلس با این بیش‌بینی که در آینده نزدیک شاهد شور و هیجان انتخاباتی خواهیم بود در عین حال گفت: ‌البته بعضی از نامزدها وعده وعید‌هایی غیرعملیاتی می‌دهند.

وی اظهار کرد: کاندیدا‌ها با توجه به فضای موجود وعده و وعید بدهند و از وعده‌های نشدنی دوری کنند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین با تاکید بر اینکه خلق حماسه سیاسی منوط به اخلاق انتخاباتی است گفت: ‌هیچ کاندیدا‌یی نباید در تبلیغات خود رویکرد تخریبی و سیاه‌نمایی را در پی گیرد.

وی در پایان گفت:‌ نامزدهای انتخاباتی باید در کنار ارائه برنامه‌هایشان به جامعه و مردم امید و نشاط را تزریق کنند نیازی نیست که آنها برای اینکار به برنامه‌های سایر کاندیداها بپردازند آنها تنها باید برنامه‌هایشان را ارائه کنند تا مردم قضاوت نمایند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.