قالیباف پس از شهردار شدن به دیدار سید محمد خاتمی رفت

قالیباف روز یکشنبه نیز در صحن علنی شورا از محسن هاشمی رقیب خود به نیکی یاد کرد و گفت: «از وجود آقای هاشمی در مدیریت شهری تهران استفاده خواهد شد.

به گزارش ممتاز به نقل از بولتن نیوز، اعتماد نوشت: شهردار تهران دیروز به دیدار سید محمد خاتمی رفت. این دیدار یک روز پس از ابقای محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران برای بار سوم صورت گرفت. با وجودی که مسوولان شهرداری از وقوع این دیدار، ابراز بی‌اطلاع کردند، محمد کریم ایازی، سخنگوی شهرداری تهران به «اعتماد» گفت: «با شناختی که از آقای قالیباف داریم، بعید نیست او به دیدار اشخاص مختلف برود و با آنها گفت‌وگو کند.»

قالیباف روز یکشنبه نیز در صحن علنی شورا از محسن هاشمی رقیب خود به نیکی یاد کرد و گفت: «از وجود آقای هاشمی در مدیریت شهری تهران استفاده خواهد شد.»اینچنین که مشخص است شهردار تهران با وجود داشتن اکثریت قاطع آرای شورای چهارم، به ارزش تعامل با اصلاح‌طلبان به خوبی پی برده و دیدار دیروز او با خاتمی در همین راستا ارزیابی می‌شود.

دیروز همچنین محمد سالاری، نایب‌رییس فراکسیون اصلاح‌طلبان شورا نیز به «اعتماد» اظهار کرد دوران رقابت تمام شده و با انتخاب شهردار جدید، دوران رفاقت آغاز شده است. قالیباف همچنین گفته بود بنده آمادگی همکاری خود را با اعضای ۳۱ نفره شورای شهر اعلام می‌کنم و به دور از هرگونه نگاه سیاسی آماده همکاری با یکدیگر هستیم. شهرداری تهران نیز آمادگی هر نوع همکاری را با دولت جناب آقای روحانی دارد.»


بولتن نیوز | bultannews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.