قالیباف ۱۴ خرداد ماه مهمان مردم لرستان است

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
مسئول ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف در لرستان گفت: ۱۴ خرداد ماه محمد باقر قالیباف مهمان مردم لرستان است.

فارس نوشت: حجت‌الله یگانه ظهر در تشریح برنامه‌های محمدباقر قالیباف در لرستان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه قرار است، فردا قالیباف به لرستان سفر کند، گفت: قالیباف یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا سه شنبه به استان لرستان سفر می‌کند.

وی به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: در قالب این سفر ادای احترام به گلزار شهدا در مزار شهدای گمنام یکی از برنامه‌های محوری این سفر در شهر خرم‌آباد است.

مسئول ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف در لرستان گفت: به سبب تراکم فعالیت‌ها، وی تنها چند ساعت در استان لرستان حضور دارد.

یگانه یادآور شد: در این سفر محمدباقر قالیباف در محل حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد با مردم لرستان دیدار می‌کند.

مسئول ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف در لرستان گفت: از آنجا که فردا با سالگرد رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مصادف است به همین منظور تمام برنامه‌ها به نوعی مناسبتی است.

یگانه خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه به استان لرستان از سوی دکتر قالیباف است.

لازم به ذکر است، سفر قالیباف به لرستان از بین هشت نامزد تائید صلاحیت شده اولین سفر کاندیداهای ریاست جمهوری به دیار لرستان است.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.