قایق مرسدس بنز سال ۲۰۲۲ به آب انداخته می‌شود

قایق مرسدس بنز سال ۲۰۲۲ به آب انداخته می‌شود

Bookmark and Share

مرسدس بنز در نمایشگاه قایق‌های تفریحی موناکو از محصول جدید خود گرن‌توریزمو رونمایی خواهد کرد. این قایق لوکس توسط مرسدس بنز طراحی شده و شرکت انگلیسی سیلور ارو Silver Arrow آن را خواهد ساخت. 

این اولین باری نیست که نام مرسدس بنز با حمل و نقل دریایی در کنار هم قرار می‌گیرد. ۱۲۵ سال پیش گوتلیب دایلمر، اولین قایق موتوری جهان را ساخت و آن را در رودخانه نکار در جنوب آلمان آزمایش کرد. 

حالا این شرکت قصد دارد با همکاری شرکت سیلور ارو دوباره به آب برگردد. این بار با یک قایق لوکس ۱۴ متری که در طراحی آن از مشخصه‌های آشنای طراحی خودروهای بنز الهام گرفته شده است. این قایق همچنین گامی دیگر در استراتژی مرسدس بنز برای حضور در همه عرصه‌های حمل و نقل است. 

قایق مرسدس بنز سال ۲۰۲۲ به آب انداخته می‌شود

مرسدس بنز دو سال پیش تصمیم گرفت تا طراحان خود را تنها به طراحی خودرو محدود نکند و در عرصه‌های دیگر حمل و نقل هم محصولاتی را خلق کنند. {+} این طرح‌ها در بخشی به نام «مرسدس بنز استایل» آماده شده و با همکاری شرکایی خارج از کارخانه ساخته می‌شود. اولین محصول هلیکوپتری به نام EC145 بود که در در سال۲۰۱۱ معرفی شد. 

امسال هم مرسدس بنز از طرح‌های مبلمان خود رونمایی کرد  که با همکاری کارگاه مشهور ایتالیایی فورمیتالیا و با مارک مرسدس بنز ساخته می‌شود. 

و بالاخره تازه‌ترین محصول این قایق لوکس است که به گفته مرسدس بنز سال میلادی آینده به فروش خواهد رسید.

برچسب ها : مرسدس بنز | گرن‌توریزمو | قایق تفریحی | تاریخ : ۲۰۱۲/۰۹/۲۱
  • استفاده از مطالب و تصاویر این سایت تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.