قتل فاجعه بار قاتل قذافی + عکس

صفحه اصلی » خبر » حوادث » قتل فاجعه بار قاتل قذافی + عکس

جوان ۲۰ ساله‌ای که دیکتاتور لیبی را به قتل رسانده بود، پس ربوده شدن توسط افرادی، به دلیل شدت جراحات و شکنجه‌ها، جان داد.                «عمران شعبان» یکی از افرادی بود که در کشتن معمر قذافی، دیکتاتور لیبی مشارکت داشت و در انتظار دریافت جایزه ۱ میلیون دلاری این اقدام بود. عمران قبل از آنکه […]

جوان ۲۰ ساله‌ای که دیکتاتور لیبی را به قتل رسانده بود، پس ربوده شدن توسط افرادی، به دلیل شدت جراحات و شکنجه‌ها، جان داد.

               قتل فاجعه بار قاتل قذافی

«عمران شعبان» یکی از افرادی بود که در کشتن معمر قذافی، دیکتاتور لیبی مشارکت داشت و در انتظار دریافت جایزه ۱ میلیون دلاری این اقدام بود.

عمران قبل از آنکه بتواند جایزه ۱ میلیون دلاری خو د را از مصطفی عبدالجلیل رئیس مجلس ملی لیبی دریافت کند در شهر «بنی ولید» لیبی ربوده شد و حدود ۵۷ روز از دیده‌ها مخفی بود و در این مدت تحت شکنجه و عذاب قرار داشت تا آنکه «محمد المقریف» یکی از مقامات بلندپایه لیبی برای آزادی وی پا در میانی کرد و وی در حالی که در شرایط جسمانی بغرنجی به سر می‌برد، آزاد شد.

               قتل فاجعه بار قاتل قذافی

وی قبل از آنکه به دلیل شدت جراحات بمیرد به بیمارستان آمریکایی در فرانسه منتقل شد اما پزشکان در آنجا نتوانستند برای وی کاری کنند و وی بدون آنکه بتواند جایزه کشتن قذافی را دریافت کند، از دنیا رفت.

منبع: فارس

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: قاتل قذافی،قتل


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.