قدرتمان را به پیکانی ها تحمیل کردیم/ “زرینی” بد نبود، دستمان را خوانده بودند

۱۶م اسفند ،

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: دیدار با پیکان بازی بسیار پر استرسی پیش می رفت چون بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کرده بودیم آنها توانستند در طول دیدار اضطراب خود را به حداقل برسانند. با توجه به اطلاعاتی که ۲ تیم از یکدیگر داشتند سعی کردیم براساس توانایی های بازیکنان تغییراتی را در دیدار مقابل پیکان داشته باشیم.

وی گفت:‌ما در بازی سوم پلی آف مقابل پیکان آرایش بازیکنان را تا حدودی تغییر دادیم که این امر در طول ست جواب مثبت داد و بازی را توانستیم به خوبی کنترل کنیم.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل یاد آور شد: توانستیم به خوبی مهره های کلیدی تیم پیکان را به خوبی تحت تأثیر قرار دهیم.بازیکنان ما کار تیمی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.

عطایی در پاسخ به این سئوال که چرا در طول ست های سوم و چهارم “حمزه زرینی” که یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان بود را از زمین خارج کرد؟ اظهار داشت: “زرینی” یکی از بازیکنان خوب این دیدار محسوب شد، هیچ یک از بازیکنان ما شرایط بدی نداشتند، در بعضی دقایق بازی احساس کردم حریف دستمان را خوانده است و بازی به خوبی پیش نمی رود، این امر در حالی بود که ما در ست چهارم، سه پوئن از پیکان عقب افتاده بود و این مسئله شرایط را سخت کرده بود.

وی تصریح کرد: تعویض در طول یک بازی حساس به معنای عملکرد بد بازیکن نیست بلکه به معنای تغییر است.که خوشبختانه میلاد عبادی پور توانست در این تغییر جایگزین خوبی برای “زرینی” باشد.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل یادآور شد: من اول فصل هم گفتم هنوز هم به این موضوع باور دارم که تیم پیکان یک تیم پر قدرت و پر مهره است، آنها با همین ترکیب ۲ سال قبل قهرمان شدند، وجود تشکیلات منظم و منسجم فاکتور اصلی قدرت این تیم است.

عطایی گفت: فشاری که ما روی پیکان وارد کردیم باخت را به آنها تحمیل کردیم. من می دانم که بازیکنان و در مجموع تیم کاله آمل دارای قدرت بسیار بالایی است و ما توانستیم بخشی از آن را مقابل پیکان به نمایش بگذاریم. آنها هم علی رغم تجارب بسیار والیبالی اشتباهات بسیاری را مرتکب شده که این امر سبب واگذاری امتیاز شد.

گفتنی است: دیدار تیم های پیکان و کاله آمل ۳ بر ۱ در خانه والیبال تهران به نفع تیم کاله به پایان رسید./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.