قدرت اصلی از آنِ ملتهاست نه کاخ نشینان/ گروههای مقاومت از وحدت خود مراقبت کنند

۰۳م آذر ،

لاریجانی در دیدار با نمایندگان گروه‌های فلسطینی در لبنان:

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید بدانند با اراده بسیار عظیم مواجه است ، گفت: گروه‌های مقاومت از وحدت خود مراقبت کنند و بدانند که از طرح‌های سازش توفیقی حاصل نشده است.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نمایندگان گروه‌های فلسطینی در لبنان ضمن تبریک پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی و ملت فلسطین در غزه گفت: این پیروزی برای همه مسلمانان بسیار بزرگ است و ظرفیت بزرگی را برای ملت فلسطین و لبنان به وجود آورد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی  با بیان این که ملت لبنان پیشرو در روحیه پیروزی و مقاومت است افزود: در جنگ ۳۳ روزه پیروزی مقاومت لبنان بسیار بزرگ بود و در جنگ ۲۲ روزه نیز فلسطینیان با این نگاه به پیروزی بزرگ دیگری دست یافتند.
 
لاریجانی با بیان این که رژیم صهیونیستی با حرکت اخیر خود در غزه قصد داشت از انزوا خارج شود، اظهار کرد: فلسطینیان عزیز با روحیه استقامت و با قدرت تسلیحاتی خود شکست و سونامی بزرگی را به صهیونیست‌ها تحمیل کردند.
 
وی برای همه گروه‌های فلسطینی آرزوی موفقیت کرد و گفت: ملت ایران همیشه در کنار مقاومت خواهد بود و حمایت از مقاومت فلسطین هدفی مهم برای جمهوری اسلامی است

در ادامه این نشست نمایندگان گروه‌های فلسطینی طی سخنانی حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین را بسیار مهم و اثرگذار دانستند و ابراز امیدواری کردند که این حمایت‌ها ادامه پیدا کند، ضمن اینکه بر این موضوع تاکید داشتند که ماهیت رژیم صهیونیستی مبتنی بر تجاوز و جنگ است و جنگ اخیر در فلسطین بدون شک آخرین جنگ برای آزادی‌ کامل فلسطین نخواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از صحبت‌های نمایندگان فلسطینی اظهار داشت: به خوبی مشخص است که قدرت اصلی در منطقه از آن چه کسانی است و حوادث اخیر و جنگ ۳۳ روزه به خوبی نشان داد که قدرت اصلی منطقه در اختیار گروه‌های مقاومت است و قدرت اصلی از آن ملت و مجاهدین است نه آنانی که در کاخ‌ها نشسته‌اند، لذا باید همین راه مجاهدت را ادامه داد.

وی افزود: جمهوری اسلامی حمایت از گروه‌های مقاومت در منطقه را افتخار خود می‌داند و کمک‌های ما به نیروهای مقاومت در منطقه بدون منت است و حرف‌های کلفتی که بعضی از کشورها مانند آمریکا و اسرائیل می‌زنند هیچ ارزشی برای جمهوری اسلامی ندارد.

لاریجانی تاکید کرد: به آمریکایی‌ها گوشزد می‌کنیم که اگر صدای ملت‌های مسلمان منطقه را تاکنون نشنیده‌اند بعد از این جنگ غزه گوش شنوا داشته باشند و ما نیز باید بدانیم که روند امور در منطقه به چه سمتی است و آیا آمریکا در عراق توفیقی داشته است؟ آیا در افغانستان توفیق داشته است؟ آیا در جنگ ۳۳ روزه به موفقیتی دست پیدا کرده است و همین طور در جنگ ۲۲ روزه و یا اینکه آیا این همه فشارهایی که بر جمهوری اسلامی آورده‌اند تاثیری بر مسئله هسته‌ای ما دارد؟ بنابراین مسیر حرکت و پیروزی‌ها بسیار روشن است.

وی تصریح کرد: نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است این است که  و کشورهای عربی منطقه نیز بدانند با دلالی به هیچ کجا نمی‌رسند ما آرزو داریم ان‌شاءالله پیروزی‌های بیشتر نصیب مقاومت شود.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.