قدردانی از برنامه‌سازان «از آسمان»

۲۶م دیماه ،

جام جم آنلاین: مدیر شبکه دو در مراسم ویژه‌ای از تلاش و ایثارگری‌ عوامل برنامه‌ساز «از آسمان» قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، در این مراسم امیر خورشیدی‌فرد، تهیه‌کننده از آسمان، این برنامه را قدیمی‌ترین برنامه حوزه دفاع مقدس دانست و افزود: «از آسمان» تنها برنامه‌ای است که به لطف خدا و عنایت شهدا ۱۳ سال بدون وقفه از شبکه دو پخش شده است.

وی تصریح کرد: برنامه «از آسمان» با وجود مشقت‌های بسیار تلاش کرده که تا حد مطلوب تنوع بصری ایجاد کند و در این رهگذار ما در مسافرت‌های خود به بسیاری از امامزاده‌ها، مناطق گردشگری و جاذبه‌های بومی کشور رفته و از آنها گزارش تهیه کردیم تا به‌واسطه آنها تنوعی در برنامه ایجاد کنیم.

این تهیه‌کننده از پخش نوروزی برنامه «از آسمان» خبر داد و گفت: براساس توافق‌های صورت گرفته با شبکه در ایام تطیلات نوروز هر روز با دو برنامه پانزده دقیقه‌ای مهمان خانه مخاطبان خواهیم بود.

وی گفت: قصد داریم امسال زودتر در مناطق جنگی جنوب حاضر شویم تا بتوانیم راهیان نور دانشجویان را نیز به تصویر بکشیم.

علی بخشی‌زاده، مدیر شبکه دو نیز بر ایجاد اتاق فکر در این برنامه تلویزیونی تاکید کرد و گفت: تشکیل اتاق فکر بین توقعات و منابع توازن ایجاد کرده و سبب ارتقای کیفی یک برنامه تلویزیونی می‌شود.

وی با توجه به معرفی جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های تاریخی طبیعی کشور در این برنامه متذکر شد: منابع صدا و سیما محدود است و به نظر می‌رسد لازم است برای ارتقای سطح کیفی برنامه از دیگر سازمان‌های مربوط مثل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری و بنیاد شهید و جانبازان نیز کمک بگیریم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.