قدردانی رادیو ایران از خواننده شب‌بخیر کوچولو

قدردانی رادیو ایران از خواننده شب‌بخیر کوچولو

جام جم آنلاین: رادیو ایران به بهانه بیست سالگی برنامه شب بخیر کوچولو از خواننده ترانه این برنامه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، شعر لالایی که در انتهای برنامه شب‌بخیر کوچولو پخش می‌شود، سروده مصطفی رحماندوست است که پس از واقعه رودبار سال ۱۳۶۹، شاهد کودکی زنده زیر آوار بود، در حالی که با خود لالایی زیبایی را زمزمه می‌کرد، رحماندوست آنچنان تحت تاثیر این صحنه قرار می‌گیرد که شعر زیبای لالایی را برای تمام کودکان ایران می‌سراید. خواننده این ترانه پرشات پیروزکار است. او زمانی که فقط هشت سال داشت، این لالایی را در استودیو رادیو خواند.

پرشات پیروزکار که در حال حاضر حسابدار ارشد یک شرکت خصوصی است، درباره شعر لالایی می‌گوید: هشت ساله بودم که روزی دایی‌ام، مصطفی رحماندوست از من خواست ترانه‌ای را که برای برنامه‌ای کودکانه تنظیم کرده، بخوانم. بعد از بارها مرور و تمرین یک روز همراه دایی‌ام به استودیو ضبط رادیو رفتم و بعد از دوبار تمرین،‌ترانه لالایی ضبط شد.

حمید شیخ محمدی،مدیر رادیو ایران نیز در این مراسم با ذکر این نکته که ترانه شب بخیر کوچولو از مشهورترین ترانه‌های شناخته شده بعد از انقلاب و مورد رضایت مخاطبان است، گفت: خیلی از موضوعات وجود دارد که هیچ وقت رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد، یکی از این موضوعات آرم برنامه‌هایی همچون راه‌شب، خانه و خانواده و شب بخیر کوچولو ست که سال‌هاست در ذهن مخاطب ماندگار شده و با شنیدن آهنگ مربوط، خاطرات گذشته در ذهن او تداعی می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.