قدردانی معاون دانشجویی فرهنگی از دانشگاه ها و دانشجویان پزشکی

۵ مهر – ۰۱:۴۶:۳۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

پس از برگزاری موفق جشنواره فرهنگی صورت گرفت؛

بزرگنمایی:  

پس از برگزاری موفق چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان پزشکی معاون دانشجویی، فرهنگی از دانشگاه ها و دانشجویان پزشکی قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وب دا، محمد حسین آیتی طی نامه ای خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: اکنون که با استعانت از خدواند متعال رخداد بزرگ «چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور» به سرانجام رسیده است از حضور، همکاری و پشتیبانی صمیمانه جنابعالی و معاون محترم فرهنگی و دانشجویی آن دانشگاه کمال تشکر و قدردانی را دارم.
وی افزود: از آنجا که این جشنواره سالانه فرهنگی به مهم ترین محمل بروز ملی استعدادهای فراوان فرهنگی و هنری دانشجویان عزیز پزشکی تبدیل شده است و نیز بازتاب کننده فعالیت های فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی کشور است، تحلیل نتایج کسب شده می تواند یکی از شاخص های خوب برای ارزیابی عملکرد فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی باشد. بنابراین در جشنواره امسال غرفه هر دانشگاه صرفا به فعالیت های فرهنگی آن دانشگاه در طول سال گذشته اختصاص یافت و مورد ارزیابی قرار گرفت.
شایان ذکر است در چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان پزشکی بالغ بر ۱۹۰۰۰ اثر از دانشجویان به دبیرخانه جشنواره ارسال و ۴۰۰ اثر نهایی در جشنواره کرمان ارائه شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۶۱۳۴۶۳۹۲۶۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.