قدردانی ۲۲۸نماینده مجلس ازسربازان گمنام امام زمان(عج)

خبرگزاری آریا – بیانیه ۲۲۸ نماینده مجلس شورای اسلامی در قدردانی و حمایت از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد. 
به گزارش خبرگزاری آریا ، متن بیانیه به این شرح است:
سربازان گمنام امام زمان(عج) که مدال افتخارآمیز گمنامی بر سینه ستبرشان می درخشد، اینک با پشت سر گذاشتن سه دهه مبارزه جدی با ایادی استکبار و توطئه گران داخلی و خارجی، اندوخته ای از تجربه های گران سنگ را به همت عالی خویش در آمیخته اند تا مقتدرانه و هوشمندانه ترفندهای پیچیده بدخواهان و دشمنان ملت بزرگ ایران را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب سازند.
در این راستا تازه ترین نمونه دستاورد و موفقیت دستگاه اطلاعاتی کشور که در مقابله با دشمنان این ملت و مخالفان پیشرفت علمی کشور تبلور یافت، دستگیری همه عوامل ترور نخبگان علمی و دانشمندان هسته ای بود که به رغم پیچیدگی و ظرافت های فراوان به دست نیرو های تیزهوش و ولایت مدار وزارت اطلاعات به حول قوه الهی صورت گرفت و برگ زرینی دیگری در دفتر قطور خدمت گزاری آنها افزوده شد.
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از فعالیت های وزارت اطلاعات، حمایت قاطع خود را از مبارزه بی امان آنان با ایادی استکبار جهانی اعلام می کنیم و برای سربازان گمنام امام زمان(عج) آرزوی توفیق روزافزون داریم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.