قدردانی ابتکار از اقدام ناجا به معاینه فنی خودروهای این نیرو

قدردانی ابتکار از اقدام ناجا به معاینه فنی خودروهای این نیرو

عصر خودرو : رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از اقدام نیروی انتظامی در الزام به معاینه فنی همه خودروهای این نیرو قدردانی کرد .

به نقل از واحد مرکزی خبر خانم ابتکار در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران افزود: به رغم انتقادهایی که از عملکرد نیروی انتظامی در برخی حوزه های دیگر دارم ، از اقدام اخیر نیروی انتظامی و سردار ساجدی نیا در این که همه خودروهای این نیرو ملزم به معاینه فنی شده اند سپاسگزارم .
وی گفت: انتظار داریم دستگاه های دولتی هم در این خصوص فعال شوند و به معاینه فنی خودروهایشان اقدام کنند .
خانم ابتکار در ادامه با اشاره به نامگذاری۲۱ تیر به نام روز بدون نایلکس و کیسه پلاستیکی افزود: امیدواریم روزی در کشور فرا رسد که از مواد پلاستیکی استفاده نشود .
وی گفت: کیسه و مواد پلاستیکی آفت عصرماست و آثار آن تا چند قرن تجزیه نمی شود ، چهره طبیعت را خراب می کند و به آن آسیب جدی می رساند .
این عضو شورای شهر با اشاره به تولید پلاستیک های تجزیه پذیرگفت: باید الگوی مصرف تغییر کند و مصوبه شورا در این خصوص اجرایی شود .
ابتکار گفت: شهرداری اخیرا در میادین میوه و تره بار از کیسه های پلاستیکی تجزیه پذیر استفاده می کند که این طرح باید درهمه فروشگاه های شهروند هم اجرا شود .
وی همچنین از فعال نبودن سایت شورای اسلامی شهر انتقاد کرد و گفت: در شان شورا نیست که سایت آن شش یا هفت ماه فعال نباشد و شورا باید به این مسئله رسیدگی کند .
کاشانی دیگر عضو شورا هم گفت: سایت شورای شهر به علت اینکه نهاد نظارتی است باید مستقل از شهرداری باشد .

سه شنبه ۲۰ تیر   ۱۶:۳


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.